|
|
کدخبر: ۱۶۷۲۷۶

اگر تعریف فوتبال همین است که درخشان گفته، دستش درد نکند

مدیرعامل پرسپولیس گفت: با هیچ بازیکنی از جمله محسن بنگر مشکلی ندارم.

به گزارشخبرگزاری فارس، علیرضا رحیمی که روی خط تلفنی برنامه ۹۰ آمده بود با بیان اینکه اگر تعریف فوتبال همین است که حمید درخشان از آن صحبت کرده است، دستش درد نکند، اظهار داشت: اینکه یک سپاهانی نمی تواند مدیرعامل پرسپولیس شود شاید خیلی حرف درستی نباشد. من همان زمانی که مدیرعامل سپاهان بودم همیشه اذعان داشتم که سپاهان به همراه پرسپولیس و استقلال از سرمایه های بزرگ کشور هستند و حتی همیشه می گفتم دو تیم پرسپولیس و سپاهان از یک مکتب به وجود آمده اند.

وی ادامه داد: نیم قرن تجربه ورزشی دارم، ۶۲ سالم است و از نوجوانی در ورزش بودم و این حرف ها که در کشور ما در مورد هیأت مدیره تیم ها مطرح می شود را قبول ندارم. اینکه حتما باید هیأت مدیره ها ورزشی باشند حرف درستی نیست چرا که در هیأت مدیره تیم های اروپایی افرادی سیاسی و اقتصادی هم وجود دارند و مثل اینجا نیست که در دو تیم بزرگ کشورش همیشه نگرانی های مالی وجود داشته باشد.

رحیمی در خصوص اسپانسر پرسپولیس گفت: مطمئنم آنها مشکلات مالی را تضمین می کنند هر چند که قرار نیست ۴۰ میلیارد بیاورم و با این مبلغ پرسپولیس را قهرمان کنم بلکه آمده ام کاری کنم که تیم روی پای خودش بایستد و نگرانی هواداران برای همیشه برطرف شود. علی دایی در فصل گذشته تنها ۲۰ درصد روی مسائل فنی تمرکز می کرد، ۸۰ درصد به فکر حواشی از جمله مشکلات مالی بود بنابراین باید بسیج شویم و مشکلات مالی را حل کنیم.

وی در مورد نحوه پرداخت بدهی ۴۳ میلیاردی پرسپولیس با کنایه گفت: این مبلغ را از طریق بانک پرداخت می کنیم! یک بار دیگر اعلام می کنم که باشگاه پرسپولیس هر بدهی که داشته باشد پرداخت می کنیم و این طور نیست که بگویم که این بدهی ها به من مربوط نیست و دیگران هزینه کرده اند اما قرار هم نیست هر کسی به طور شفاهی اعلام بدهی کرد به او پول بدهیم، البته طرف حساب ما ورزشکاران هستند و یک ورزشکار هیچگاه دروغ نمی گوید.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد مشکلات گذشته اش با برخی بازیکنان مثل بنگر گفت: ما هم ورزشی هستیم با خود آنها در زمین می دویم بنابراین نه ما از آنها ناراحتیم و نه آنها از ما و مطمئن باشید اختلافی در کار نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا علی دایی در پرسپولیس خواهد ماند یا خیر، گفت: دایی قرارداد دارد و در جلسه ای که شب گذشته در خدمت شان بودم مشخص شد که او در فصل آینده هم در پرسپولیس خواهد ماند. ما در خدمت شان هستیم و هیچ مشکلی برای این موضوع وجود ندارد.

رحیمی در مورد اعضای هیأت مدیره پرسپولیس گفت: سیاسی به عنوان رئیس هیأت مدیره انتخاب شد و سایر افراد را هم کم و بیش می شناسم هر چند که خیلی شناخت دقیقی از آنها ندارم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مونسان از اقوام رئیس جمهور است، گفت: از این موضوع خبر ندارم و نشنیده ام که با روحانی نسبتی داشته باشد. برایمان مهم این است که اعضای هیأت مدیره در بخش های اقتصادی مملکت کار می کند هر چند که اطلاعات ورزشی و فوتبالی خوبی هم داشتند.

رحیمی در پایان در مورد اینکه آیا این بحثدرست است که دادکان چون تلفنش را جواب نداد از حضور در هیأت مدیره باز ماند، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار