|
|
کدخبر: ۱۶۷۳۴۰

اگر بازیکن خوبی بود، قراردادش را فسخ نمی کردیم

خبرگزاری تسنیم: معاون ورزشی باشگاه استقلال نسبت به اظهارات مهاجم فصل گذشته این تیم واکنش نشان داد.

علی امیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، دربارهاظهارات بوبکر کبهمهاجم فصل گذشته استقلال گفت: در استقلال با کبه برخورد بدی نداشتیم. این بازیکن با مشکل مالیاتی روبرو بود و توقع داشت استقلال مشکلش را حل کند.

وی ادامه داد: کبه از مدیر اداری باشگاه درخواست تحویل پاسپورتش را داشت که وی از کبه خواست که هنگام تحویل پاسپورت رسید آن را امضا کند. در این لحظه به یک باره کبه الفاظی را که شایسته خود و خانواده اش بود، نثار این فرد که خانم است، کرد. سایر کارمندان که متوجه فحاشی های کبه شدند، قصد داشتند با او درگیر شوند که دخالت اطرافیان مانع این کار شد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال تصریح کرد: این سوال پیش می آید که چرا باشگاه استقلال با بازیکنی که از لحاظ اخلاقی مشکل ندارد، باید فسخ قرارداد کند؟ آیا این بازیکن مشکل نداشت؟ کبه هنگام خروج کاروان استقلال از کیش با پلیس گذرنامه برخورد زشتی کرد که با واسطه باشگاه استقلال موضوع ختم به خیر شد. در آن لحظه مجید صالح به سمت کبه رفت تا دلیل این کار را از او بپرسد اما کبه به قدمت باشگاه استقلال توهین کرد.

امیری ادامه داد: صالح وقتی این طرز رفتار کبه را دید، خیلی عصبانی شد اما در آن لحظه با مشورتی که انجام دادیم، به خاطر شرایط استقلال و اینکه با کمبود بازیکن روبرو بودیم آن را به امیر قلعه نویی اطلاع ندادیم. قطعا اگر قلعه نویی متوجه رفتارهای کبه می شد، با او برخورد می کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه دیدند که کبه در جریان دیدار استقلال مقابل الریان قطر چه رفتاری از خود نشان داد تا کنفدراسیون آسیا در این زمینه اخطار دهد. باشگاه استقلال به هیچ وجه با او مانند برده برخورد نکرد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص اینکه کبه مدعی شده بود که باشگاه استقلال برای وی منزلی تهیه نکرد، گفت: کسی نمی تواند منکر این مسئله باشد که که باشگاه استقلال نسبت به پرداخت مطالبات تاخیر نداشت اما کبه در قرارداد خود مبلغی را اضافه کرد تا بتواند برای خودش منزلی تهیه کند. تهیه مسکن برای جی لوئید ساموئل و آنتونیو کاروالیهو نیز به عهده باشگاه نبود.

امیری افزود: اگر کبه بازیکن خوبی بود که باشگاه داماش و استقلال قراردادش را فسخ نمی کردند. رفتارهای این بازیکن را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گزارش می دهیم تا از طریق این کمیته تیمی با کبه قرارداد نبندد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار