|
|
کدخبر: ۱۶۷۳۴۱

جام کوئیک سیلور، الگویی برای جذب هوادار در اسکی؛

مسابقات اسکی اسنوبرد کراس جام کوئیک سیلور در حالی در پیست بین المللی توچال به پایان رسید که پس از ۷ سال وقفه، استقبال بسیار خوبی از این رقابت ها شد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اگرچه بسیاری معتقدند اسکی ورزش اقشار مرفه است اما برگزاری رقابت هایی که هر از چند گاهی به میزبانی هیئت های اسکی و فدراسیون برگزار می شود گواه این است که سهم زیادی از اقشار جامعه به این ورزش علاقه مندند.

مسابقاتی که پس از هفت سال وقفه ۱۱۴ شرکت کننده بومی و شهرنشینی در پیست توچال گرد هم آورد و تماشاگران پر شوری را به استقبال از این رقابت حساس و پر شور کشاند.

آماده سازی پیستی با استاندارد های جهانی ظرف مدت ۱۰ روز می تواند بر اهمیت نقش اسپانسر ها در پیشبرد اهداف اسکی اشاره کند. اسپانسر هایی که بدون فعالیت آن ها فدراسیون و هیئت ها نمی توانند برنامه های خود را عملی کنند.



حفظ نظم و آرامش نیز از آن پست فاکتورهایی است که نیاز به آن در هر مسابقه ورزشی احساس می شود توجه به بعد همگانی کردن اسکی که همواره در دستور کار فدراسیون بوده است در چنین مسابقاتی که تلفیقی از هنر، تجربه و هیجان است می تواند همه را به آینده این رشته جذاب امیدوار کند.

***از روستا های شمشک و دیزین تا ظاهر پر زرق و برق اسکی

در این که لوازم اسکی قیمت ارزانی ندارند شکی نیست اما رشته اسکی از آن دست رشته هایی است که سهم زیادی از ملی پوشانش از دل روستاهای بومی جذب آن شده اند.

کودکانی که در کوچه های خاکی خود اسکی کرده و بعد ترها پیراهن تیم ملی را بر تن کردند.

ریاضتی که در این رشته کشیده می شود اسکی را به یکی از دشوار ترین رشته های ورزشی تبدیل کرده است ورزشی که برای ادامه آن در بخش قهرمانی و فراتر از بعد تفریحی باید به شدت تمرین کرد، وقت گذاشت و پتانسیل به خرج داد بدون شک اگر اسپانسر ها نیز در تامین لوازم و تجهیزات اسکی بازان کمک نکنند صرف این هزینه ها به تنهایی عملی نیست.

ا ین یکی از مهم ترین وظایف مسئولان است که برای همگانی کردن این رشته برنامه ریزی کنند.

جام هایی مثل کوئیک سیلور یاد آوری است برای اینکه بخاطر بسپاریم می توانیم هواداران و علاقمندان به اسکی را به دور هم جمع کنیم و از رشته ای که با طبیعت عجین شده است نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار