|
|
کدخبر: ۱۶۷۳۴۲

در واکنش به اظهارات پپ گواردیولا

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید گفت که تیمش با تمام قوا برابر بایرن مونیخ به میدان خواهد رفت اما او و شاگردانش خود را تیم صعود کرده به بازی فینال نمی دانند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی شب گذشته با خونسردی و آرامش بیشتری نسبت به پپ گواردیولا، همتای اسپانیایی اش در بایرن مونیخ، در کنفرانس خبری قبل از بازی دو تیم در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد؛ کنفرانس خبری که در آن آنچلوتی تاکید کرد کهکشانی ها بهترین بازی خود را به نمایش خواهند گذاشت و به دنبال زدن گلی هستند که کار آنها را برای صعود به فینال آسان می کند.

سرمربی رئال مادرید کنفرانس خبری اش را با پاسخ به کنایه روز گذشته پپ گواردیولا آغاز کرد. گواردیولا که پیش از آنچلوتی در کنفرانس خبری صحبت کرد، گفت رسانه های مادریدی طوری وانمود می کنند که رئال نه تنها بایرن مونیخ را شکست داده بلکه قهرمان لیگ قهرمانان شده است.

آنچلوتی اظهار داشت: آرزویم این است که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم اما ما آنقدر هم انسان های سطحی نیستیم. می دانیم بازی سختی در پیش داریم، چون حریف مان تیم قدرتمندی است. آنقدر احمق نیستیم که فکر کنیم صعودمان قطعی شده است. گاهی اوقات در کنفرانس های خبری شما باید چنین حرف هایی بزنید وگرنه….

آنچلوتی در واکنش به دیگر اظهارنظر پپ گورادیولا که در آن گفته بود رئال مادرید تیم ورزشکارها است، تصریح کرد: فکر نمی کنم که هدف گواردیولا از گفتن از این جمله طعنه زدن بوده باشد. اینکه ما بازیکنانی با قدرتی بدنی بسیار بالا داریم درست است.

کارلتو در ادامه خاطرنشان کرد: به نظر من این بازی از نظر تاکتیکی یک بازی متفاوت نخواهد بود. بایرن فلسفه بازی اش را تغییر نخواهد داد و همینطور ما. ممکن است ما ترفندهای جدیدی داشته باشیم اما بخش بزرگی از شیوه بازی ما تغییر نخواهد کرد. بُعد روانی بازی کلید موفقیت در آن است نه تاکتیک ها.

سرمربی کهکشانی ها در پایان عنوان کرد: ما به لطف پیروزی بازی رفت با شرایط بهتری به میدان می رویم و می خواهیم از این پیروزی محافظت کنیم. محتطانه شروع کردن بازی ریسک است و به همین دلیل ما می خواهیم از همان ابتدا بر بازی مسلط شویم. در این بازی ما از مهاجمان خود نیز می خواهیم که در جریان بازی نقشی پررنگ داشته باشند و در کارهای دفاعی شرکت کنند. فرقی نمی کند که ۲-۴ - ۴ بازی کنیم یا ۳-۳ - ۴. هدف ما گلزنی است.

تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید امشب از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه آلیانتس آره نای شهر مونیخ به مصاف یکدیگر می روند. بازی رفت دو تیم یک بر صفر به سود رئال خاتمه یافت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار