|
|
کدخبر: ۱۶۷۳۵۳

واکنش معاون باشگاه استقلال به اظهارات کبه:

معاون باشگاه استقلال نسبت به اظهارات کبه واکنش نشان داد.

به گزارشخبرگزاری فارس، بوبکر کبه مهاجم استقلال دو روز پیش قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد اما وی قبل از ترک ایران اظهاراتی را علیه علی ایری معاون استقلال مطرح کرد و مدعی شد شاید باید به وی پول می داده تا برای وی هتل بگیرد.

علی امیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر واکنش به صحبت های کبه اظهار داشت: کبه در طول فصل با مشکل مالیاتی روبرو بود و می خواست این مشکل توسط باشگاه استقلال حل شود در حالی که مساله مالیات او به باشگاه داماش مربوط می شد.

وی افزود: او یک روز به باشگاه آمد و از خانم جعفرپور که مدیر اداری باشگاه محسوب می شود درخواست گذرنامه کرد ولی با این پاسخ روبرو شد که به جای گذرنامه یک رسید می خواهد و باید پای آن را امضا کند. همین موضوع با واکنشهای عجیب کبه توام شد و او هر آنچه لایق خود و خانواده اش بود به مسئولان باشگاه می گفت! کارمندان باشگاه هم با او درگیر شدند و من هم به او گفتم تو حق نداری چنین حرف هایی در باشگاه بزنی. اینجا قانون و قائده دارد و باید تابع آن باشی. حالا هم حرف ها و جو سازی های این بازیکن مهم نیست و استقلال همیشه اخلاق مدار بوده و مقابل این حرکات می ایستد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در ادامه گفت و گو با فارس در خصوص مساله اقامت همسر و خود کبه در هتل نیز گفت: طبق قراردادی که آقای فتح الله زاده با کبه بسته بود مبلغی به قراردادش اضافه شد تا او خود برای خانواده اش خانه بگیرد و تهیه خانه بر عهده باشگاه نبود. حتی فتح الله زاده در چند نوبت به این بازیکن مبالغی را پرداخت کرد تا او خانه تهیه کند. بهتر است من از اتفاقاتی که این آقا در زمان حضور در استقلال انجام داد زیاد حرفی نزنم، از درگیری در جزیره کیش و برخورد او با پلیس اداره گذرنامه که اگر به خاطر نام باشگاه استقلال نبود معلوم نبود چه اتفاقی رخ می داد.

وی ادامه داد: او در کیش با مجید صالح درگیر شد و حرکات او اظهر من الشمس است، بهتر است باز نکنم که یکی از مسئولان باشگاه الجزیره امارات به یکی از اعضای تیم ما بعد از بازی تهران چه چیزی در مورد کبه گفت.

وی در پاسخ به این سوال که که با وجود این اتفاقات چرا زودتر با این بازیکن برخورد نشد گفت: با توجه به نیاز تیم به همه بازیکنان و مشکل کمبود بازیکن همه اعضای تیم نمی خواستند قلعه نویی متوجه این اتفاقات شود. شما ببینید چرا باشگاه خیلی راحت قرارداد این بازیکن را فسخ کرد و اگر او بازیکنی حرفه ای و اخلاق مدار بود کدام باشگاه به راحتی او را از دست می داد. بعد از بازی با الریان هم به خاطر حرکات عجیب این بازیکن از AFC تذکری جدی دریافت کردیم چون او بعد از زدن گل معلوم نبود چه حرکاتی انجام می دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار