|
|
کدخبر: ۱۶۷۳۸۲

زمین تمرین تراکتورسازی برای سیزده به در مناسب است

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعتقاد دارد تونی اولیویرا بهترین گزینه برای هدایت این تیم است.

محمد نصرتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمابتدا در مورد بحثماندن یا جدایی اش از تراکتورسازی گفت: معتقدم ساختار باشگاه تراکتورسازی ایراد دارد و در حال حاضر هیچ چیز در این باشگاه مشخص نیست. هنوز تکلیف مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مشخص نیست و تونی هم برای ادامه همکاری شرایط مبهمی دارد. من هم به دلیل عدم ثبات در مدیریت و کادرفنی هنوز تصمیمی نگرفته ام و منتظرم تا همه چیز در باشگاه تراکتورسازی به صورت کامل مشخص شود.

وی ادامه داد: من هنوز نیمی از مبلغ قراردادم را نگرفته ام و این مسائل همچنان برای ما مشکل ساز است. ما برای تراکتورسازی بازی کردیم و منتی هم سر این تیم نمی گذاریم اما بهتر است حق و حقوق مان را بدهند. من عجله ای برای انتخاب تیم فصل بعدم ندارم. در ضمن باید بگویم که تراکتورسازی را دوست دارم و اینجا اولویتم برای فصل بعد خواهد بود. یکی دو تیم هم با من تماس گرفتند ولی همه چیز را به روزهای آینده موکول کردم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی خاطر نشان کرد: معتقدم در نحوه اداره تیم و حل مشکلات سخت افزاری، باید یک بازنگری اساسی در باشگاه صورت بگیرد. ما در زمینی تمرین می کنیم که اگر خیلی ها آن را از نزدیک ببینند باور نخواهند کرد که این زمین برای تیم بزرگی مثل تراکتورسازی است. زمین تمرین ما برای رفتن به سیزده بدر، سفره پهن کردن و بازی الاکلنگ مناسب است. این امکانات ضعیف دور از شأن تراکتورسازی و هوادارانش است.

نصرتی در خصوص وضعیت تونی اولیویرا برای فصل بعد خاطرنشان کرد: معتقدم ماندن او به سود تراکتورسازی است. تونی چند روز بعد از اینکه به تیم ما برگشت توانستیم با هدایت او قهرمان جام حذفی شویم. تونی مدت هاست که خودش را در قلب هواداران تراکتورسازی جا کرده است. به هر حال باشگاه باید با او به توافق برسد و شرایطی را فراهم کند تا اولیویرا خودش تیم را ببندد.

وی در پایان تصریح کرد: معتقدم اگر تونی از تیم ما جدا شود دوباره داستان فصل گذشته تکرار خواهد شد. قطعاً هر مربی به تراکتورسازی بیاید طبیعتاً تحت تاثیر نام اولیویرا قرار گرفته و زیر سایه او می رود. به هر حال امیدوارم که طرفین به توافق برسند و تونی بماند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار