|
|
کدخبر: ۱۶۷۳۸۵

پلی آف لیگ NBA

خبرگزاری تسنیم: میامی هیت با کسب چهارمین پیرزوی مقابل سارلوت به نیمه نهایی کنفرانس شرق صعود کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم میامی هیت با پیروزی صبح امروز(سه شنبه) مقابل شارلوت بابکتس به عنوان اولین تیم به نیمه نهایی کنفرانس شرق لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا صعود کرد.

در بازی صبح امروز که در سالن «تایم وارنز کیبل» شهر شارلوت برگزار شد، میامی هیت با درخشش فوق ستاره خود، لبران جیمز با نتیجه ۱۰۹ بر ۹۸، شارلوت را برای چهارمین بار متوالی در پلی آف شکست داد و به نیمه نهابب کنفرانس شرق رسید. جیمز در این بازی ۳۱ امتیاز، هفت ریباند و ۹ پاس گل داشت. او در هر ۴ بازی پلی آف بیش از ۲۰ امتیاز برای تیمش به دست آورد.

تیم دالاس موریکس در سالن امریکن ایرلاینز سنتر با وجود حمایت نزدیک به ۲۱ هزار تماشاگر خودی با نتیجه ۹۳ بر ۸۹ مغلوب سان آنتونیو اسپرز شد تا ۲ تیم پس از بازی چهارم، ۲ بر ۲ مساوی شوند. مانو جینوبیلی، بازیکن آرژانتینی اسپرز در این بازی ۲۳ امتیاز، یه ریباند و ۵ پاس گل برای تیمش کسب کرد.

در آخرین بازی صبح امروز، ایندینا پیسرز در سالن «بنکرز لایف فیلد هاوس» با نتیجه ۱۰۷ بر ۹۷ مغلوب میهمان خود آتلانتا هاوکس شد. آتلانتا تنها تیمی است که در فصل جاری توانسته ایندیانا را بیش از یک بار در سالن «بنکرز لایف فیلد هاوس» شکست دهد. در ابتدای این بازی، بازیکنان پیسرز برای گرامیداشت مربی فقید خود، جک رامسی، یک دقیقه سکوت کردند. رامسی توانست اولین پیروزی تاریخ پلی آف پیسرز را به نام خودش ثبت کند. او دوشنبه در سن ۸۹ سالگی درگذشت. نتیجه رویارویی دو تیم در حال حاضر ۳ بر ۲ به سود آتلانتا است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار