|
|
کدخبر: ۱۶۷۴۱۳

اگر مرا نخواهند ناراحت نمی شوم

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان این حق را برای سرمربی و مسئولان باشگاهش قائل است که در خصوص وضعیت او در این باشگاه تصمیم گیری کنند.

سهراب بختیاری زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر واکنش به صحبت های روشنایی، سرپرست تیم استقلال خوزستان که گفته است ماندن این بازیکن در جمع آبی پوشان خوزستانی بعید است، گفت: من هیچ وقت دوست ندارم در مورد شخص خاصی حرف بزنم و معتقدم سیاست های یک باشگاه از تفکرات مدیرعامل و سرمربی سرچشمه می گیرد. قرارداد من با استقلال خوزستان به پایان رسیده و طبیعی است برای ادامه حضورم در این تیم باید مدیرعامل باشگاه و سرمربی تصمیم بگیرند که این همکاری ادامه خواهد داشت یا خیر.

وی در ادامه افزود: پیش از این هم گفته ام که دوست دارم در استقلال خوزستان بمانم و در پایان فصل بعد از فوتبال خداحافظی کنم. این خواسته من است اما سرمربی تیم باید نظر بدهد و مشکلی هم با تصمیمی که اتخاذ خواهد کرد، ندارم. همیشه بازیکنان دوست دارند بهترین انتخاب را داشته باشند و سرمربی هم این حق را دارد تا بازیکنانش را خود انتخاب کند و نفراتی را بخواهد که به تفکرات و برنامه هایش نزدیک باشند.

کاپیتان استقلال خوزستان در فصل گذشته همچنین تصریح کرد: این حق ویسی و باشگاه است که در موردم تصمیم بگیرند. تا الان هم صحبتی با من نشده است و چیزی معلوم نیست. اگر مرا خواستند با کمال میل می مانم و در اینجا از فوتبال خداحافظی می کنم، اگر هم نخواستند به هیچ عنوان ناراحت نمی شوم. در صورت جدایی از استقلال، اگر پیشنهادی از دیگر تیم ها داشته باشم بررسی می کنم و اگر هم نباشد از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار