|
|
کدخبر: ۱۶۷۴۱۸

تابش در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: کارلوس کی روش تلاش می کند تا اگر احیاناً تیم ملی در جام جهانی نتیجه نگرفت سپاهان و استقلال را مقصر جلوه دهد.

مسعود تابش در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوصاظهارات کارلوس کی روشکه گفته بود اگر در جام جهانی نتیجه نگیریم باید از مدیران سپاهان و استقلال سؤال کنید، عنوان کرد: کی روش تلاش می کند اگر احیاناً تیم ملی در جام جهانی نتیجه نگرفت سپاهان و استقلال را مقصر جلوه دهد.با فدراسیون فوتبال و آقای کفاشیان هماهنگ کرده بودیم که بازیکنان مان را تا آخر مسابقات مان در لیگ قهرمانان آسیا در اختیار داشته باشیم.

قائم مقام باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه کی روش اعلام کرده باشگاه ها با توجه به برنامه ریزی از پیش تعیین شده با او همکاری نکردند، گفت: آقای کی روش که می گوید این برنامه ریزی از یک سال پیش تعیین شده، چرا از یک سال پیش بازی های لیگ قهرمانان آسیا را در تقویم قرار ندادند؟ ضمناً در طول سال چند بار آقای کرانچار اعلام کرد که به بازیکنان ملی پوشش احتیاج دارد و بعد از لیگ قهرمانان آسیا آنها را به تیم ملی می دهد؟ وقتی ما موضع خود را اعلام کرده بودیم و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم مشخص بود، نباید در برنامه ریزی این بازی ها را در نظر می گرفتند؟

تابش ادامه داد: اینکه بخواهند باشگاه های سپاهان و استقلال مقصر بدانند، درست نیست. اتفاقاً ما باید بگوییم که تیم ملی تا حدودی مقصر ناکامی ما در لیگ قهرمانان آسیا بود. جدا از مسائل داوری که به ما ضربه زد، یک بار قبل از دیدار رفت با السد لیست تیم ملی را اعلام کردند که سه ساعت قبل از شروع دیدارمان تمرکز بازیکنان سپاهان را به هم ریخت. در بازی آخر هم اعلام کردند شش ملی پوش ما خط خورده اند و این موضوع حاشیه را وارد تیم ما کرد.

وی با بیان اینکه کی روش می خواهد خودش را بی تقصیر جلوه دهد، گفت: تیم ملی کدام کشور اکنون اردو برگزار کرده است؟ ما که به این زودی اردو برپا کرده ایم، نمی توانستیم پنج، شش روز دیرتر این اردو را بگذاریم تا بازی های لیگ قهرمانان به پایان برسد؟ آقای کی روش می گوید این برنامه را او انجام نداده و کفاشیان برنامه ریزی کرده است. کاش هر کسی که این برنامه ریزی را انجام داده پنج، شش روز دیرتر اردو را برنامه ریزی می کرد.

تابش همچنین درباره اینکه کی روش گفته مدیران سپاهان و استقلال به وزارت ورزش و فدراسیون توهین کرده اند، گفت: ما چه توهینی به فدراسیون و وزارت ورزش کرده ایم؟ باشگاه سپاهان همیشه به تیم ملی، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش احترام گذاشته است. ما حق داریم در بازی های بین المللی مان از بازیکنان ملی پوش خود بهره ببریم.

قائم مقام باشگاه سپاهان اظهار داشت: اگر می خواستیم شش بازیکن اصلی خود را زودتر از پایان بازی های مان در لیگ قهرمانان آسیا به تیم ملی بدهیم، کارمان خیلی سخت می شد و این مسئله قابل توجیه نیست. حذف ما از آسیا هم به مشکلات زیادی باز می گردد و شاید اگر مشکلات داوری نبود اکنون مانند فولاد به مرحله بعدی صعود کرده بودیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار