|
|
کدخبر: ۱۶۷۴۵۴

باید هرچه زودتر وضعیت مشخص شود

مدیرعامل باشگاه صبا از تغییرات گسترده در این باشگاه و هیأت مدیره خبر داد.

محمدرضا کشوری فرد در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال صبا عنوان کرد: ما منتظر هستیم تا هیأت مدیره جدید معرفی شود و کار خود را آغاز کند. امسال در باشگاه صبا دو تصمیم جدی گرفته خواهد شد که یکی انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره و دیگری انتقال تیم به قم است.

وی در مورد اینکه استاندار قم تاکید کرده که تمرینات تیم به قم منتقل شود و در غیر این صورت تیم به تهران منتقل خواهد شد تاکید کرد: به هر حال استاندار تصمیم گرفته است که این اتفاق رخ بدهد و زیرساخت های مورد نظر را هم فراهم می کنیم. زمین و خوابگاه های لازم را مورد بررسی قرار می دهیم و اقدامات لازم را انجام می دهیم تا بتوانیم این امر را نهایی کنیم.

مدیرعامل باشگاه صبا در خصوص اینکه وضعیت باشگاه چه زمانی مشخص خواهد شد تصریح کرد: به هر حال باید هر چه سریع تر این امر مشخص شود. هم اکنون هم دیر شده است و باید تلاش کنیم که زودتر وضعیت مشخص شود و تیم برای فصل آینده کار خود را آغاز کند.

کشوری فرد در خصوص اینکه چند درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: نزدیک به ۴۰-۴۵ درصد از قراردادها را پرداخت کرده ایم و مابقی هم قرار است در ۱۰-۲۰ روز آینده پرداخت شود. استاندار و معاونین استاندار قول داده اند مبلغی در اختیار باشگاه قرار بگیرد.

وی در مورد کادرفنی تیم افزود: نظر شخصی من حضور مرفاوی در تیم است زیرا او نتایج خوبی در فصل گذشته گرفت و امیدوارم هیأت مدیره جدید هم نظرشان در مورد کادرفنی اینگونه باشد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار