|
|
کدخبر: ۱۶۷۴۹۰

رستگار در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون جودو گفت: برای آمادگی هر چه بیشتر جهت حضور در بازی های آسیایی ملی پوشان را به تورنمنت آذربایجان و کمپ تمرینی ترکیه اعزام می کنیم.

محمد علی رستگار در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: خوشبختانه مقدمات اعزام تیم را به تورنمنت آذربایجان و اردوی مشترکی که در آنتالیای ترکیه برگزار می شود، فراهم شده و به امید خدا در این ۲ برنامه حاضر خواهیم شد. البته هنوز در مورد تعداد نفرات اعزامی به جمع بندی نرسیده ایم.

وی ادامه داد: هفته گذشته کمیته ملی المپیک و وزرات ورزش و جوانان کمک مالی برای انجام این ۲ اعزام داشتند که جا دارد از مسئولین تشکر کنم. این کمک ها به صورت مقطعی انجام می شود و امیدوارم به همین منوال هم ادامه پیدا کند تا بتوانیم برای حضور در اینچئون آماده شویم. واقعاً در پایان سال گذشته در مورد ۲ اعزام تفلیس و ترکیه مشکل داشتیم و به زحمت این ۲ اعزام انجام شد.

رئیس فدراسیون جودو عنوان کرد: اردوی آنتالیا کمپی اروپایی است و قطعاً تیم های خوبی در آن شرکت می کنند. نفرات اعزامی می توانند بهترین استفاده را از این فرصت ببرند و بهتر از گذشته نقاط ضعف و قدرت شان را پیدا و به تقویت آنها بپردازند. به هر حال فدراسیون تا جایی که از دستش بر بیاید تیم را حمایت می کند و امیدوارم خود فدراسیون نیز در چند ماه باقی مانده تا زمان برگزاری بازی های آسیایی کمتر دغدغه داشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار