|
|
کدخبر: ۱۶۷۵۲۳

خبرگزاری تسنیم: با ادامه انتقادات مغرضانه از محمد بنا بار دیگر زمزمه هایی مبنی بر رفتن بنا به گوش می رسد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، چند ماهی از بازگشت دوباره محمد بنا به کشتی فرنگی بیشتر نمی گذرد، بازگشتی که با خوشحالی جامعه کشتی روبرو شد و از سوی دیگر تمامی کشتی گیران فرنگی کار بار دیگر دور هم جمع شدند تا تیم قهرمان المپیک جان دوباره ای بگیرد.

هرچند برگرداندن بنا این بار یک پیش شرط نیز داشت و آن قرار گرفتن حسن بابک بالای سر او بود. البته رسول خادم به صورت کامل به بنا اعتماد داشت اما جدا کردن دو رشته فرنگی و آزاد از یکدیگر و مستقل عمل کردن شورای فنی این دو رشته از هم باعثشد خادم از بابک به عنوان مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی استفاده کند. بابکی که اندیشه های متفاوتی نسبت به بنا دارد و هرچند این دو را برخی مکمل یکدیگر می دانند اما هرکدام از دو مرد با اندیشه های متفاوت در کشتی حضور دارند.

به هر شکل در یکی از نخستین تورنمنت های معتبری که بنا پس از بازگشت خود آن را تجربه کرد یعنی مسابقات آسیایی تضاد دو تفکر به خوبی مشخص شد. جایی که یک تیم از سوی مدیر تیم های ملی به بنا تحمیل شد تا وی آن تیم را راهی مسابقات آسیایی کند. بنا دخل و تصرف هایی در این تیم داشت اما اگر دست او و دستیارانش بود شاید با تیمی جوان تر از این و شاید نیز با یک تیم بهتر راهی مسابقات می شدند. بنا چندان از تیم اعزامی به قزاقستان رضایت نداشت اما با این حال وی بازهم توانست با نفرات سوم و چهارم خود نتایج خوبی در میدان آسیایی کسب کند.

با این حال سطح توقعات از تیم بنا آنقدر بالا رفته که دیگر کمتر کسی انتظار دومی و سومی از تیم بنا را دارد اما بد نیست که انتقادات نیز از این مربی منصفانه باشد. ادامه روند کنونی انتقاد ها از بنا بار دیگر او را فراری خواهد داد و تیم بنا که به تازگی جان گرفته را نابود خواهد کرد.

جالب است که این روزها عده ای با چشمان بسته بدنبال تخریب بنا هستند غافل از آنکه اگر همین بنا نبود المپیک لندن نیز مانند المپیک پکن به یک نقطه تاریک در ورزش تبدیل می شد.

بازی های آسیایی اینچئون، مسابقات جهانی کشتی و المپیک ۲۰۱۶ ریو نزدیک است و بد نیست کمی نیز به تفکرات بنا همچون سالیان گذشته که یزدانی خرم به او اعتماد کرد، اعتماد داشت. در این بین نقش خادم مهم است و اینکه رئیس فدراسیون کشتی درباره این انتقادات چه موضعی دارد و آیا از بنا حمایت می کند یا نه.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار