|
|
کدخبر: ۱۶۷۵۸۷

احتمالا طی دو هفته آینده دو تن از افسران آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ(وادا) جهت تست گرفتن از ملی پوشان بین المللی ورزش ایران وارد تهران خواهند شد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ لطفعلی پورکاظمی اظهار کرد: با وجود اینکه ماموران نادوی کشورهای مختلف نماینده تام الاختیار وادا محسوب شده و در کشورمان نیز افسران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) به خوبی وظیفه خود را انجام می دهند، اما وادا معمولا سالانه یک تا دوبار افسران خود را به طور مستقیم به کشورهای مختلف اعزام می کند و در این باره احتمالا در روزهای آینده دو افسر وادا به تهران خواهند آمد.

نایب رئیس یونسکو در حوزه مبارزه با دوپینگ افزود: این دو افسر وادا که از آلمان مراجعه می کنند قرار است از پنج ملی پوش بین المللی ورزش ایران تست دوپینگ بگیرند، ملی پوشانی که نه نام آنها به ما اعلام شده و نه رشته ورزشی آنها.

پورکاظمی خاطر نشان کرد: اصولا ریاست نادوی ایران، سید نصرالله سجادی تاکید بسیار ویژه در بحثمبارزه با دوپینگ بویژه در آستانه بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی دارد و در این باره نادو تمام تلاش خود را به کار گرفته است که هم از نقطه نظر آموزشی و هم تست گرفتن از ورزشکاران مختلف، بهترین عملکرد را در این رابطه داشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار