|
|
کدخبر: ۱۶۷۶۲۵

رحمتی در گفت و گو با فارس:

دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: اگر کفاشیان تمایل داشته باشد فایل های صوتی مکالمات او و خودم را در اختیار رسانه ها قرار می دهم.

سید مهدی رحمتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر خصوص اظهارات علی کفاشیان مبنی بر اینکه قرار بود رحمتی نامه ای را امضا کند که خود او حاضر به انجام این کار نشد گفت: احتمالا آقای کفاشیان یادش نمی آید در مکالمات خود با من چه صحبت هایی را مطرح کرده است. در آن مقطع حساس و با توجه به این موضوع که اگر اتفاقی افتاد باید جواب رسانه ها و مردم را بدهم تلفنم را به صورت اتوماتیک روی ضبط مکالمات گذاشته بودم و خوشبختانه تمامی مکالمات آن روزها ضبط شده است.

وی افزود: اگر آقای کفاشیان تمایل داشته باشند یک آدرس ایمیل در اختیارم بگذارند تا این فایلهای صوتی را در اختیارشان بگذارم و باز هم به مکالمات آن روزها گوش بدهند. اگر هم به صحبت های خود خیلی مطمئن هستند من فایل های صوتی را در اختیار رسانه ها قرار بدهم تا همه بدانند چه صحبت هایی با من انجام شده است.

دروازه بان تیم استقلال تاکید کرد: آقای کفاشیان! روزی که آقای کی روش نامه درخواستی فدراسیون برای بازگشت ما را رسانه ای کرد مگر شما به من نگفتید شما کار خودت را انجام داده ای و نامه را امضا کرده ای اما حالا کی روش یک نامه دیگر برای بازگشت تو به تیم ملی خواسته است؟ حتی شما گفتید من از طرف شما به آقای کی روش گفتم که رحمتی نامه را امضا نمی کند اما جالب است که حالا این صحبت ها مطرح می شود.

وی همچنین درباره شایعاتی که در فصل نقل و انتقالات مبنی بر رفتن یا ماندنش در استقلال مطرح می شود به فارس گفت: خودتان بهتر می دانید که هر سال در فصل نقل و انتقالات از این مباحثمطرح می شود و من هم بازیکن بی تجربه ای نیستم که هر روز بخواهم در مورد این مسائل حرف بزنم. تا وقتی که نقل و انتقالات سرو شکل جدی نگرفته هیچ صحبتی در مورد من را باور نکنید.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار