|
|
کدخبر: ۱۶۷۶۴۵

برای دریافت پاداش قهرمان نشدیم

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: توانایی صعود به مرحله یک چهارم نهایی را داریم و می توانیم موفق شویم.

سروش رفیعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد شرایط فولاد خوزستان گفت: وضعیت تیم بسیار خوب است. بازیکنان بسیار با انگیزه و شاداب هستند و پس از زیارت خانه خدا و پیروزی بسیار شیرین مقابل الفتح عربستان با روحیه آماده دیدار مقابل السد قطر است.

وی در ادامه عنوان کرد: انگیزه زیادی برای موفقیت مقابل السد قطر داریم. این تیم با سپاهان هم گروه بود و بازی برگشت آنها مقابل سپاهان در اصفهان را نگاه کردیم. مطمئنا کادر فنی هم آنالیز دقیقی از حریف ارائه می کند و با شناخت کافی به مصاف السد قطر می رود. فکر می کنم این تیم هم سطح الجیش قطر باشد و حتی ممکن است از این تیم ضعیف تر باشد. امیدوارم در دو دیدار رفت و برگشت نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

هافبک فولاد خوزستان در مورد اینکه چقدر احتمال می دهد تیمش به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند، اظهار داشت: توانایی حضور در مرحله یک چهارم نهایی را داریم. تمام تلاش مان را می کنیم تا در دیدار مقابل السد قطر پیروز شویم. همان طور که دیدید در مرحله گروهی توانستیم به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم و این در شرایطی بود که بسیاری از بازیکنان ما اولین تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشتند. توانایی صعود داریم که در صورت رقم خوردن این اتفاق افتخاری برای فوتبال ایران و خوزستان به دست آوردیم.

رفیعی در پاسخ به این سؤال که آیا پاداش قهرمانی لیگ برتر را دریافت کردند، عنوان کرد: چند روز است به ایران بازگشتیم و قبل از این برای دیدار مقابل الفتح به عربستان رفته بودیم. باشگاه فولاد خوزستان همیشه به تعهدات خود عمل کرده و نگرانی از این بابت نداریم. برای ما قهرمانی در درجه اول اهمیت قرار داشت و چندان توجهی به مسایل مالی و پاداش نداشتیم.

وی در مورد اینکه آیا از باشگاهی پیشنهاد داشته است، عنوان کرد: پیشنهادی به صورت مستقیم به من داده نشده است. یک سال دیگر با فولاد خوزستان قرارداد دارم و این در حالی است که هنوز ۲ بازی دیگر تا پایان فصل جاری داریم. انشاء الله بعد از این بازی فرصت فکر کردن زیاد است و در حال حاضر تمرکزم را به بازی مقابل السد قطر معطوف کرده ام.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار