|
|
کدخبر: ۱۶۷۶۵۲

ملی پوش تیم ملی هندبال گفت: بازیکنانی که الان برای هندبال افتخارآفرینی می کنند از زمان ریاست سابق فدراسیون پا گرفته اند.

سجاد استکی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: در حالی که قرار بود لیگ برتر هندبال در اسفند ماه سال گذشته به پایان برسد اما هنوز سه هفته دیگر پیش رو داریم این در شرایطی است که امسال مسابقات آسیایی و جهانی نزدیک است و باید اردوهای تدارکاتی تیم ملی از سال جدید آغاز می شد.

ملی پوش تیم ملی هندبال کشورمان افزود: نسلی که هندبال را جهانی کرد از زمان رحیمی رئیس فدراسیون سابق هندبال شکل گرفته است همه ملی پوشان هندبال از زمان نوجوانی استعداد یابی شدند و همان نسل در مسابقات جوانان جهان نیز خوش درخشید تا جایی که همان بازیکنان الان در تیم ملی بزرگسالان هستند. اما در زمان کوزه گری، رئیس فدراسیون حال حاضر هندبال تمام تیم های نوجوانان و جوانان در مسابقات بین المللی ضعیف عمل می کنند همه ی این مسائل از مدیریت ضعیف فدراسیون نشأت می گیرد.

وی در ادامه افزود: رئیس فدراسیون در زمانی که بودجه نداشت از باشگاه ثامن الحجج و سرمربی این تیم کمک می گرفت اما بعد از کسب سهمیه جهانی به جای حفظ این مربی شخص دیگری را بدون اطلاع جایگزینش کرد. ما مشکل اصلیمان، ریاست فدراسیون است وگرنه ما در هر جای دنیا باشیم حاضریم برای تیم ملی با جان و دل بازی کنیم.

استکی در رابطه با پیشنهادهای باشگاه فرانسه خاطرنشان کرد: تیم هایی از باشگاه های فرانسه به من پیشنهادهایی دادند که بعد از حضور در فرانسه و انجام صحبت های اولیه قرار بر این شد که بعد از مدتی هر دو طرف پاسخ دهیم گزینه هایی هم از اسپانیا داشتیم به احتمال خیلی زیادی سال بعد لژیونر خواهم شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار