|
|
کدخبر: ۱۶۷۶۷۷

اقدام و برنامه جالب وزارت برای ماندن امیر قلعه نویی؛

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال اصراری به ماندن در این تیم ندارد، اما از طرفی دیگر وزارت ورزش برای حفظ این مربی برنامه ریزی کرده است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانبه نقل از یک مقام آگاه، امیر قلعه نویی به جز استقلال از چند تیم پیشنهادهای ایده آل دریافت کرده است و ذوب آهن و پدیده جزو این تیم ها هستند اما وی هم چنان در انتظار ایجاد تغییرات در تیم استقلال است تا براساس تغییر و تحولات تیم برای آینده اش تصمیم گیری کند اما از طرفی دیگر وزارت ورزش راضی به حضور این مربی در تیم استقلال است زیرا اعلام شده هدف ابتدایی مسئولان وزارت حفظ سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس است زیرا برنامه های تیم در سال دوم حضور آن ها پس از تغییر و تحولات در وزارت، برای مسئولان و شخص وزیر اهمیت بسیاری دارد.

شایان ذکر است، اقدام و برنامه وزارت برای حفظ امیر قلعه نویی در تیم استقلال قابل توجه است زیرا از طرف مسئولان به سرمربی آبی ها اعلام شده است که تمامی اعضای هیئت مدیره و حتی مدیر عامل آینده تیم موافق حضور امیر قلعه نویی هستند و این مربی نگران اعضا جدید و تغییر تحولات تیم نباشند.



*بنا به اعلام وزارت ورزش انتخاب هیئت مدیره استقلال حداقل یک هفته دیگر

اعضای هیئت مدیره پرسپولیس برگزیده شدند و در حال حاضر بحثاعضای جدید تیم استقلال مطرح و عنوان شده است که قرار شده حداقل تا یک هفته دیگر بحثآبی ها نیز تمام شود.

پیش از این اعلام شده بود که اعضای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس تا پایان اردیبهشت ماه انتخاب می شوند تا اعضای این تیم با شرایط خاص فصل جدید را آغاز کنند و از طرفی از فصل نقل و انتقالات دور نمانند، اما در حالی که پرسپولیس اعضای خود را شناسایی کرد، بحثاستقلال هنوز مطرح است و مسئولان در وزارت در حال بررسی شرایط خود هستند تا اوضاع را طور دیگر پیش ببرند.

شایان ذکر است، مسئولان در حال حاضر در حال بررسی اعضا هستند تا بهترین تصمیم را در خصوص وضعیت استقلال اتخاذ کنند اما این در حالی است که هر کدام از گزینه ها باید در وزارت زیر ذره بین قرار بگیرند و در نهایت بهترین تصمیم در این خصوص اتخاذ شود.



*جلسه فتح اله زاده و قریب به دعوت قلعه نویی


علی فتح اله زاده، مدیر عامل تیم فوتبال استقلال به دعوت امیر قلعه نویی، سرمربی تیم در جلسه ای با حسین قریب شرکت کرد تا در خصوص مسائل استقلال به گفتگو بپردازند.

علی فتح اله زاده مدیریت تیم استقلال تحت شرایط خاص قرار دارد و این در حالی است که وی در حال حاضر مشغول بررسی شرایط تیم است تا بهترین تصمیم را اتخاذ کند.

گفتنی است، حسین قریب به دعوت امیر قلعه نویی با سرمربی و مدیریت استقلال دیدار کرد.

در این جلسه در خصوص شرایط پیش روی استقلال بحثو تبادل نظر شد و از طرفی فتح اله زاده از این مدیر سابق مشورت گرفت تا وضعیت را بهتر از گذشته پیش ببرد.

اعلام شده است که حسین قریب چند سالی است که از مدیریت دور شده است و آخرین حضور وی به عنوان مدیر در فوتبال به سال ۱۳۹۰ باز می گردد.

شایان ذکر است امیر قلعه نوعی ارتباط خوبی با مدیر سابق استقلال است و از طرفی بحثحضور وی در هیئت مدیره جدید استقلال نیز مطرح است البته اگر خادم و اعضای مسئولان وزارت با حضور وی موافقت کنند.



*کادر فنی استقلال با حضور زرینچه، پاشازاده و منصوریان


کادر فنی تیم فوتبال استقلال در هر صورت با تغییراتی خاص رو به رو می شود زیرا در صوت عدم ماندن امیر قلعه نویی نیز تغییرات اساسی ایجاد می شود.

بحثحضور، چند بازیکن قدیمی در تیم استقلال مطرح شده است و حتی عنوان شده که حضور چند بازیکن قدیمی تیم استقلال در این تیم حتمی است.

گفتنی است، بحثحضور مهدی پاشازاده، جواد زرینچه، علیرضا منصوریان و محمود فکری و چند بازیکن قدیمی در تیم مطرح است و این در حالی است که وضعیت برای اعضای قدیمی استقلال، کاملا متفاوت پیش می رود زیرا بحثحضور حداقل دو بازیکن قدیمی در تیم مطرح و عنوان شده است و از طرفی گفته می شود حضور مهدی پاشازاده و جواد زرینچه در استقلال محتمل تر به نظر می رسد زیرا پیش از این بحثحضور منصوریان و فکری و حتی چند بازیکن دیگر، در تیم مطرح بود اما قرار است برنامه پاشازاده و زرینچه مورد بررسی قرار گیرد و این دو بازیکن قدیمی با شرایط خاص به ایفای نقش در استقلال بپردازند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار