|
|
کدخبر: ۱۶۷۶۹۲

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی خبر داد

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی از قرارداد این فدراسیون با یکی از بیمارستان های فوق تخصصی ارتوپدی برای درمان ورزشکاران مصدوم خبر داد.

به گزارشخبرگزاری فارساز یاسوج، از صبح امروز همایش دو روزه مسئولان رایانه و بررسی اسناد پزشکی هیئت های پزشکی ۳۱ استان کشور در محل هتل آزادی شهر یاسوج برگزار شد.

غلامرضا نوروزی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در این همایش به سیاست های اصلی این فدراسیون اشاره کرد و گفت: سیاست اصلی فدراسیون پزشکی ورزشی پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی است.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: ورزش دو لبه تیز شمشیر است که علاوه بر داشتن آثار مثبت ممکن است آسیب های جدی برای ورزشکاران به دنبال داشته باشد که این فدراسیون پی گیر سلامت این دسته از ورزشکاران است.

وی گفت: راه اندازی بیمه درمانی و کمیته درمان مهم ترین اقدامات برای حمایت از موضوع سلامت ورزشکاران است که تا حدود زیادی توانسته در هنگام مصدومت یاور ورزشکاران مصدوم باشد.

این مسئول در فدراسیون پزشکی ورزشی یکی از اقدامات مؤثر این فدراسیون را انعقاد قرارداد با یک بیمارستان فوق تخصصی ارتوپدی در کشور به همین منظور ذکر کرد.

نوروزی در این همایش به موضوع بیمه ورزشی ورزشکاران و افزایش اندک حق بیمه برای ورزشکاران اشاره کرد و افزود: بیمه ورزشکاران در سال ۹۳ با اندکی افزایش به ۱۰ هزار تومان رسید و بیمه ورزشکاران روستایی و عشایری نیز ۷ هزار تومان خواهد بود.

وی هیئت های شهرستان ها و استان ها را بازوان توانمند فدراسیون دانست و افزود: بررسی دقیق اسناد پزشکی ورزشکاران در استان ها همواره یکی از دغدغه های مهم و اصلی مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی بوده است.

به گزارش فارس، در این همایش دو روزه که نمایندگانی از همه استان های کشور حضور دارند، کارگاه آموزشی نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ۲۵۷۱ / ط۲۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار