|
|
کدخبر: ۱۶۷۷۵۳

۲ خبر از ورزش جانبازان و معلولین

جمعی از شناگران جانباز و معلول استان فارس به مناسبت فرارسیدن روز ملی خلیج فارس در آب های این خلیج شنا می کنند.

به گزارشخبرگزاری فارس، مسیر در نظر گرفته شده برای این شناگران حدفاصل بندر پل تا بندر لافت است و شرکت کنندگان در این برنامه روز چهارشنبه، دهم اردیبهشت ماه مسیر ذکر شده را شنا خواهند کرد.

این برنامه هر سال و به همت هیأت ورزش های جانبازان و معلولین استان فارس برگزار می شود.

* برگزاری رکوردگیری کمانداران جانباز و معلول برگزار می شود

رئیس انجمن تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین از رقابت های رکوردگیری برای دعوت به اردوهای مسابقات پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی خبر داد.

کهتری در این خصوص گفت: با توجه به پیش رو بودن مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی، فراخوانی به تمام استان های کشور ارسال شد تا نفراتی که رکوردهای مورد نظر را ثبت کرده باشند، بتوانند از فرصت به وجود آمده برای راهیابی به تیم ملی بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: تا کنون نزدیک به ۴۰ نفر برای شرکت در این رکوردگیری اعلام آمادگی کرده اند که نزدیک به ۶۰ درصد آنها از افرادی هستند که تاکنون در اردوهای تیم ملی حضور نداشته اند، اما رکوردهایی که به ثبت رسانده اند بسیار خوب و در حد ملی پوشان است و این مسابقات فرصتی است تا آنها در یک رقابت جدی، توانایی خود را محک بزنند و شانس خود را برای حضور در تیم ملی امتحان کنند.

رئیس انجمن تیراندازی با کمان خاطرنشان کرد: برای راهیابی به تیم ملی، ثبت رکورد به تنهایی کافی نیست، چراکه برای شرکت در مسابقات پاراآسیایی به غیر از کسب حد نصاب های مورد نظر، باید هر ورزشکار دارای کلاسبندی جهانی نیز باشد، به همین دلیل در صدد این هستیم تا تمهیداتی فراهم شود که ورزشکاران با رکوردهای بالا که فاقد کلاسبندی جهانی هستند، بتوانند با شرکت در یک رقابت برون مرزی مورد تایید، این کلاسبندی را دریافت کنند.

وی در مورد نفرات مورد نظر برای دعوت به تیم ملی گفت: پس از انجام مسابقات روز جمعه، حداقل ۲۰ نفر به اردوی اول تیم ملی دعوت خواهند شد و پس از آن تا پایان مرداد ماه ترکیب اصلی تیم برای اعزام به مسابقات کره جنوبی مشخص می شود و چنانچه رقابت های اینچئون در بخش تیمی هم برگزار شود، با نفرات کامل اعزام می شویم و اگر فقط در بخش انفرادی باشد، قطعا نفرات کمتری اعزام خواهند شد.

کهتری با اشاره به اردوهای در نظر گرفته شده برای مسابقات پاراآسیایی افزود: در مجموع ۶ مرحله اردوی آمادگی برای تیم ملی تیر و کمان در نظر گرفته شده و امیدواریم که با آمادگی های کسب شده در خلال این تمرینات، حضوری شایسته در مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی داشته باشیم.

رکوردگیری تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین پس از برگزاری تمرینانی که روز پنجشنبه، ۱۰ اردیبهشت انجام می شود، روز جمعه ۱۱ اردیبهشت در باشگاه تیر و کمان آروین، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار