|
|
کدخبر: ۱۶۷۷۵۸

چگونه ورزشگاه در مدت یک سال درست نشد، در مدت ۴۸ ساعت اصلاح شد

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: شانس ما برای دیدار برگشت مقابل پیکان بیشتر است.

محمود یاوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص دیدار برگشت پلی آف لیگ برتر مقابل پیکان اظهار داشت: بازیکنان ما کاملا آماده هستند و پس از بازی رفت بیشتر از یک جلسه تمرین نداشتیم و امروز و فردا هم تمرین سبکی خواهیم داشت و پس از آن عازم تهران می شویم.

وی در مورد برگزاری بازی در ورزشگاه شهر قدس خاطرنشان کرد: ورزشگاه در مدت یک سال آماده نشد و جالب است که در مدت ۴۸ ساعت آماده برگزاری بازی شد. آقایان برای امضای خودشان هم ارزش قائل نیستند. در جلسه هماهنگی بازی را قرعه کشی کردند و ورزشگاه را مشخص کردند. گفتند که ورزشگاه شهرقدس آمادگی برگزاری مسابقه را ندارد اما معلوم نیست که چه اتفاقی رخ داد.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی افزود: هر کاری که می خواهند انجام دهند ما کاری به این مسائل نداریم. خیلی هم برای ما مهم نیست تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم و پیروز میدان باشیم تا بتوانیم در لیگ برتر باقی بمانیم.

یاوری در مورد اینکه چقدر برای فجرسپاسی شانس قائل است گفت: نمی توان خیلی محکم در این باره صحبت کرد اما اگر پیش از این شانس دو تیم ۵۰-۵۰ بوده، هم اکنون شانس ما ۶۰ درصد است و شانس پیکان ۴۰ درصد. ما با برنامه در دیدار برگشت حاضر خواهیم شد و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می دهیم.

وی در مورد اتفاقاتی که پس از دیدار رفت مطرح شده مبنی بر اینکه یکی از دلالان معروف با سعید قزل، مدافع این تیم تماس گرفته تاکید کرد: درباره مسائل حاشیه ای هیچ صحبتی نمی کنم و دوست ندارم به این مسائل بپردازم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار