|
|
کدخبر: ۱۶۷۸۱۶

کنفرانس رسمی مسئولان NBA در مورد مالک کلیپرز؛

بعد از جنجال پخش صحبتهای نژادپرستانه مالک تیم بسکتبال کلیپرز، مجیک جانسون و گروه تجاری که مالکیت تیم لس آنجلس داجرز را برعهده دارند برای خرید تیم کلیپرز جدی تر شدند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ افشای صحبت های نژاد پرستانه مالک تیم لس آنجلس کلیپرز که از آمدن سیاهپوستان به بازی تیمش ابراز ناراحتی کرده بود حتی واکنش اوباما رئیس جمهور آمریکا را هم برانگیخت. بیانیه عذرخواهانه باشگاه کلیپرز نیز جلوی موج انتقادی سیاهپوستان و اهالی بسکتبال آمریکا را نگرفت تا در نهایت مسئولان لیگ نیز مجبور به واکنش شده و اعلام کردند در کنفرانسی مطبوعاتی از تحقیقات خود در این زمینه و نحوه برخورد با مالک کلیپرز صحبت خواهند کرد.

بازیکنان کلیپرز که با برعکس پوشیدن گرمکنهای خود در زمان بازی چهارم با گلدن استیت اعتراض خود را به صحبتهای مالک تیم نشان دادند پیش از دیدار پنجم در شهر لس آنجلس از مالک تیم خواستند که شخصا در این مورد بیانیه ای عذرخواهانه صادر کند.

از طرفی کوبی برایانت ستاره تیم لیکرز نیز در صفحه توییتر خود نوشت که استرینگ دیگر نباید مالکیت کلیپرز را داشته باشد.

اما مهمترین اقدام مقابل صحبتهای استرلینگ از سوی مجیک جانسون بازیکن افسانه ای سابق NBA صورت گرفت که پیش از این هم در لیگ حرفه ای دیگری همراه با یک گروه تجاری تیم لس آنجلس داجرز را خریداری کرده بود. جانسون با همین گروه خواستار خرید تیم کلیپرز شده است.

گفتنی است صحبتهای مالک کلیپرز از طریق دو وب سایت TMZ و Dead spin پخش شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار