|
|
کدخبر: ۱۶۷۸۴۲

رقابتهای قهرمانی جهان تنیس روی میز،

تیم ملی مردان کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان ژاپن نتوانست از سد هند عبور کند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی مردان تنیس روی میز کشورمان در سومین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی جهان ۲۰۱۴ مقابل هند قرار گرفت و با نتیجه ۳بر۲ تسلیم شد.

دربازی اول نیما عالمیان برابر کمال آچنتا با نتیجه ۳بر۲ شکست خورد. عالمیان گیمهای اول وچهارم را با نتیجه ۱۱بر۵ و۱۱بر۹ پیروز شد و گیمهای دو وسوم و پنجم را با نتیجه ۱۱بر۷و۱۱بر۸و۱۱بر۶ به حریف هندی خود واگذار کرد.

بازی دوم بین نوشاد عالمیان و هارمت دیسای برگزار شد که با نتیجه ۳بر صفر به سود مرد شماره یک تنیس روی میز ایران به پایان رسید. وی این گیمها را نتیجه ۱۱بر۸و۱۲بر۱۰٫و۱۱بر۹ بسود خود به پایان رساند.

در سومین بازی افشین نوروزی دیگر نماینده کشورمان موفق شد برابر سومیت قوش با نتیجه ۳بر۱ به برتری دست یابد. وی گیمهای اول و دوم وچهارم را با نتیجه ۱۱بر۹و۱۱بر۴و۱۱بر۸به سود خود به پایان رساند و فقط گیم دوم را با نتیجه ۱۲بر۱۰ به حریف خود واگذار کرد.

بای چهارم بین نوشاد عالمیان و کمال آچنتا هم با با نتیجه ۳بر۱ به سود حریف هندی به پایان رسید. عالمیان گیم اول را با نتیجه ۱۱بر۵ به سود خود به پایان رساند اما سه گیم بعدی را با نتیجه ۱۱بر۵و۱۱بر۷و۱۱بر۵ از دست داد.

رقابت نهایی هم بین نیما عالمیان و هارمت دیسای برگزار شد که نماینده ایران با نتیجه ۳بر۱ شکست را پذیرفت تا این مسابقه به سود هندیا به اتمام برسد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار