|
|
کدخبر: ۱۶۷۸۸۹

هدف و برنامه اصلی من کسب مدال در المپیک برزیل است

قهرمان وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد آسیا گفت: حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به نفعم تمام شد.

مسعود اسماعیل پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص کسب عنوان نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا گفت: شاید پیش از حضور در این مسابقات تردید داشتم، اما حالا می بینم که حضور در این مسابقات خیلی به نفعم تمام شد. هدف و برنامه اصلی من کسب مدال در المپیک برزیل است و هر چه بیشتر در این رقابت ها به میدان بروم آب دیده تر و باتجربه تر می شوم.

وی ادامه داد: حریفانی که با آنها کشتی گرفتم هر سه عنوان داران جهانی بودند که حریفان مستقیم من در مسابقات آتی هم خواهند بود. حریف قزاق در جام تختی تمام ایرانی ها را شکست داد و قهرمان شد. حضور در این مسابقات برای من مفید بود و به نفعم شد.

دارنده مدال طلای وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی آسیا در خصوص مرحله نهایی انتخابی تیم ملی گفت: هر کشتی گیری که شایسته تر باشد به دو بنده تیم ملی خواهد رسید. خیلی ها در این مدت در کوران مسابقات نبودند در حالی که ما تحت فشار تمرینات در اردوها بودیم. کشتی گرفتن برای آنها نسبت به من راحت تر است.

اسماعیل پور خاطرنشان کرد: تمام حریفان داخلی از هم شناخت دارند، اما هدف کوتاه مدت من رسیدن به دوبنده تیم ملی در بازی های آسیای و جهانی است. هدف از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا هم کسب نتیجه نبود بلکه رفع نقاط ضعف و ایرادات فنی بود که امیدوارم کادر فنی رضایت داشته باشد.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار