|
|
کدخبر: ۱۶۷۸۹۰

پلی آف لیگ برتر فوتبال

خبرگزاری تسنیم: تیم های فوتبال پیکان و فجرسپاسی آخرین تلاش خود را برای لیگ برتری شدن به کار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، دیدار برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر بین تیم های پیکان تهران و فجرسپاسی شیراز فردا(پنجشنبه) در حالی از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می شود که دیدار رفت این دو تیم در شیراز حاشیه های زیادی به همراه داشت. ۹۰ دقیقه از دوئل سرهنگ محمود یاوری و فرهاد کاظمی گذشت اما هیچ یک نتوانستند ضربه ای به یکدیگر وارد کنند تا بازی در شیراز بدون گل مساوی به اتمام برسد. حالا دو تیم در شرایطی ۹۰ یا ۱۲۰ دقیقه دوم را پشت سر می گذارند که یک حرکت اشتباه باعثمی شود تمام رویاهای آنها به باد برود.

فجرسپاسی که تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر بود در لیگ سیزدهم نتوانست رتبه ای بهتر از چهاردهم را از آن خود کند تا راهی دیدار پلی آف شود اما از سوی دیگر پیکانی ها موفق شدند سیاه جامگان را در مشهد ۳ بر یک شکست دهند تا در مجموع نیز با همین نتیجه راهی این مرحله شوند. حالا شیرازی ها تلاش می کنند لیگ برتری باقی بمانند و بازیکنان پیکان نیز می خواهند بعد از یک فصل دوری از لیگ برتر دوباره این تیم را به سطح اول فوتبال کشور بازگردانند.

شاید روی کاغذ کار پیکان ساده تر از فجرسپاسی باشد چرا که این تیم که توانسته در خانه حریف یک مساوی بگیرد مطمئناً در دیداری که میزبان است شرایط نسبتاً بهتری خواهد داشت. البته اینکه بخواهیم فجرسپاسی را تیمی کم شانس بدانیم اشتباه است. این تیم مربی با تجربه ای چون محمود یاوری را روی نیمکت خود دارد که فصل گذشته هم در همین مرحله توانست ذوب آهن را لیگ برتری نگه دارد و کارنامه خوبی در دیدار پلی آف دارد. روی نیمکت دیگر نیز فرهاد کاظمی می نشیند، مربی ای که نشان داده قابلیت بالایی برای لیگ برتری کردن تیم های دسته اولی دارد.

فردا پرونده تیم های حاضر در لیگ چهاردهم بسته خواهد شد و شانزدهمین تیم هم حضورش در لیگ برتر را قطعی می کند. پیکان و فجرسپاسی هر دو سودای حضور در لیگ برتر چهاردهم را در سر می پرورانند اما باید دید در این دوئل فرهاد کاظمی برنده خواهد شد یا محمود یاوری.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار