|
|
کدخبر: ۱۶۷۸۹۶

نه رشته گفته اند نه نام ورزشکار؛ هیج اطلاعی از برنامه ماموران آلمانی نداریم

دبیرکل نادوی ایران گفت: ما حق اعلام اسرار محرمانه را نداریم، اما این بار نه اسمی اعلام شده و نه رشته ای، به همین دلیل ما از حضور احتمالی ماموران وادا به ایران خبر داده ایم.

لطفعلی پورکاظمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارساظهار داشت: اینکه ماموران وادا به ایران بیایند، خیلی خوب است. آنها براساس روال عادی شان هر چهار ماه یک بار به کشورهای مختلف می روند اما برای ما این حضور در حد بسیار کمی بوده و به طور میانگین هر ۶ تا هشت ماه یک بار به ایران می آیند. دلیل آن هم اعتمادی است که نسبت به ما دارند.

وی ادامه داد: آماری که از خود در مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن و همچنین بازی های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو بر جای گذاشتیم و هیچ نمونه منفی نداشتیم، نیز بر این اعتمادسازی تاثیر زیادی داشته است. نادوی ایران در واقع نماینده تام الاختیار واداست و آنها این را کاملا قبول دارند و اذعان دارند که کاملا براساس مقررات و مصوبات وادا عمل می کنیم. این خیلی خوب است که آنها همان نتایج تست هایی که ما می فرستیم را قبول می کنند.

پورکاظمی در مورد حضور ماموران وادا در دو هفته آینده در ایران که روز گذشته سایت فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد آن اطلاع رسانی کرده، خاطرنشان کرد: آنها نه اسم نفرات مورد نظرشان را به ما داده اند و نه اسم رشته را، ماحتی به آنها گفتیم اگر می خواهند پنج نفر از ورزشکاران مان را برای نمونه گیری آماده کنیم که نپذیرفتند و ما نفرات مورد نظر آنها را نمی دانیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر از سوی وادا اسم رشته و یا ورزشکار اعلام شود، این امر باید محرمانه باقی بماند، گفت: ما حق اعلام اسرار محرمانه را نداریم، اما این بار نه اسمی اعلام شده و نه رشته ای، به همین دلیل ما از حضور احتمالی ماموران وادا به ایران خبر داده ایم. ما موظف بودیم با توجه به درخواست دو مامور آلمانی، کارهای مربوط به ویزای آنها را انجام دهیم و مقدمات سفرشان را فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد بازی های آسیایی اینچئون نیز تصریح کرد: دکتر سجادی تاکید داشتند که از بیشتر ملی پوشان اعزامی به این رقابت ها تست گرفته شود. براین اساس در آینده که اردوهای تیم های ملی کامل تر شود، نسبت به این کار اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار