|
|
کدخبر: ۱۶۷۹۲۷

سرپرست جدید هیئت هندبال تهران گفت: هندبال تهران پتانسیل بالایی دارد اگر پربار شود ارزش افزوده تیم ملی بالا می برد.

سیدحسن حسینی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: متاسفانه آن طور که باید و شاید روی این ورزش استان کار نشده است و در اینجا نمی خواهم وارد جزئیات شود با وجود پتانسیل و قابلیت های بالای هندبال استان پربار شود، ارزش افزوده تیم ملی بالا می رود.

سرپرست جدید هیئت هندبال تهران تصریح کرد: برای بررسی مسائل و مشکلات این ورزش در تهران نخستین جلسه هم اندیشی با بزرگسالان و پیشکسوتان هندبال استان خواهیم داشت که زمان آن فردا رأس ساعت ۵عصر در محل فدراسیون خواهد بود.

حسینی در ادامه گفت: اعم کارهای ما در چند بخش شامل می شود که یکی از آنها رفتن به سوی باشگاه ها است و با دو سه جا هماهنگ شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه نزدیک به ۳۳سال در آموزش پرورش هستم تعامل با این نهاد را در برنامه داریم.

حسینی افزود: متاسفانه در تهران سالن اختصاصی نداریم یعنی هیئت سالن مختص این ورزش را ندارد ظاهراً اداره کل استان وعده ای در این خصوص داده که امیدواریم هرچه سریعتر میسر شود.

حسینی یادآورشد: ارتباط با داشته است و امروز ما شاهدیم که فقط نیروی زمینی تنهانماینده استان در این رقابت هاست که باید تعداد تیم ها بیشتر شود.

وی گفت: بنا داریم مجمع انتخاباتی رییس هیئت را ظرف یک ماه برگزار کنیم اگر مدیر ورزشی که علاقه مند به هندبال و بر منابع مالی نیز دستی داشته باشد کاندید شود بنده نامزد این پست نمی شود و گرنه من نیز کاندید خواهم شد.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: برای پیشرفت و توسعه هندبال در تهران آماده انتقاد از نوع سازنده هستم تا کارها را رو به جلو ببرد و همه افرادی که در این جامعه هستند با دست اتحاد و همدلی این ورزش استان را رونق دهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار