|
|
کدخبر: ۱۶۷۹۳۸

فصل خوبی را در انزلی گذراندم

بازیکن تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: برخی از بازیکنان نیمکت نشین لیگ برتری به تیم ملی دعوت شدند که هم پستی من بودند.

امیرحسین فشنگچی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم ملوان و شرایط خودش برای فصل آینده گفت: در حال حاضر هنوز فعالیت باشگاه ها شروع نشده و من هم قراردادم با ملوان تمام شده است. باشگاه ملوان هم ابتدا باید طلب فصل گذشته من را تسویه کند تا بعد در مورد فصل آینده با آنها صحبت کنم. من فقط ۴۰ درصد از مبلغ قراردادم را از ملوان گرفتم.

وی در مورد اینکه تمرینات ملوان از شنبه آغاز می شود و او در تمرینات شرکت می کند یا نه، گفت: من که دیگر با ملوان قرارداد ندارم. ضمن اینکه آنها باید ابتدا طلب فصل گذشته ام را پرداخت کنند.

فشنگچی در مورد جدایی اسکوچیچ از ملوان گفت: او مربی بزرگی بود و کار بزرگی هم در ملوان انجام داد. این تیم بدون آنکه بازیکنان اسمی زیادی داشته باشد، خوب نتیجه گرفت. باشگاه ملوان اسکوچیج را راحت از دست داد. شاید مسئولان ملوان فکر نمی کردند که مربی به این بزرگی را به این راحتی از دست بدهند. البته من برای نصرت ایراندوست آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که او هم بتواند در ملوان موفق عمل کند.

بازیکنان سابق پرسپولیس در مورد تغییرات مدیریتی در این باشگاه گفت: ظاهرا اسپانسر خوبی آمده و قرار است تیم قدرتمندی برای حضور در آسیا بسته شود.

فشنگچی در مورد اینکه به بازگشت به پرسپولیس فکر می کند، گفت: در این مورد بحثنشده است هر چه خدا بخواهد همان می شود. فصل گذشته صلاح من بود به ملوان بیایم و یک فصل خوب را در این تیم سپری کردم.

وی در مورد اینکه انتظار داشت به تیم ملی دعوت شود یا نه، گفت: با توجه به بازی هایی که در ملوان انجام دادم، انتظار داشتم حداقل به اردوی تیم ملی دعوت شوم. این را حق خودم می دانستم. بین دعوت شدگان به اردوی تیم ملی باشم. زیرا وقتی برخی بازیکنان که به تیم ملی دعوت شدند در تیم های خودشان کمتر بازی کردند و نیمکت نشین شدند و اتفاقا هم پستی من هم بودند من هم برای خودم این حق را قائل می شوم.

فشنگچی در مورد اینکه تیم ملی می تواند د رجام ملی موفق شود، بخصوص اینکه اردوی ما در آفریقای جنوبی خوب برگزار نشد، این شرایط برای تیم ملی سخت است با این حال تیم ملی برای بازیکنانی که به جام جهانی می روند ویترین خوبی است وامیدوارم که تیم ملی هم بتواند نتایج خوبی بگیرد.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار