|
|
کدخبر: ۱۶۷۹۵۶

البسه تیم ملی در آفریقای جنوبی کامل بوده است

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: مسئولان الکویت برای حضور نکونام در تیم ملی هنوز جوابی به ما نداده اند.

به گزارشخبرگزاری فارس، مهدی محمدنبی در گفت وگویی درباره مشکلاتی که در رابطه با البسه تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی به وجود آمده است، اظهار داشت: در این رابطه آقای کفاشیان در برنامه ۹۰ توضیحاتی را ارائه کردند البته البسه تیم ملی در آفریقای جنوبی کامل بوده و در بحثگرمکن با توجه به اینکه اردوی اتریش را پیش رو داریم نیاز بود برای این اردو هم لباس هایی تأمین شود و در این باره مشکلی وجود ندارد.

وی درباره حضور نکونام در اردوی اتریش اظهار داشت: نکونام تا ۱۵ خرداد با تیم الکویت قرارداد دارد و الکویتی ها او را برای جام حذفی و رقابت های امیرکاپ می خواهند.

نبی افزود: من در این باره با رئیس و معاون باشگاه الکویت جلسه داشتم و آنها اظهار مساعدت و همکاری درباره حضور نکونام در تیم ملی کردند اما این موضوع منوط به این شد که از سرمربی الکویت هم استعلام بگیرند که البته هنوز در این باره به ما جوابی نداده اند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال ادامه داد: تیم ملی فوتبال ۲۲ اردیبهشت ماه عازم اتریش خواهد شد و به احتمال زیاد نکونام با تأخیر به کمپ اتریش می رسد.

نبی درباره حضور نلو وینگادا در ایران هم اظهار داشت: وینگادا قرار است طی امشب و یا فردا به ایران بیاید و کار خود را با تیم ملی امید آغاز خواهد کرد.

وی درباره تصمیم گیری برای انتخاب دستیاران وینگادا گفت: هومن افاضلی و مقیم به زبان انگلیسی آشنا و مسلط هستند و با توجه به اینکه افاضلی هم مدت ها در ترکیب تیم ملی امید نقش هدایت این تیم را برعهده داشت قطعا این دو دستیار وینگادا خواهند بود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا درباره تیم ملی امید هم اردوی تدارکاتی در نظر گرفته اید، گفت: تقویم بازی های تیم امید دست کمی از تقویم بازی های تیم ملی بزرگسالان ندارد و اردوی آنها هم مانند بزرگسالان است و قطعا بازی تدارکاتی از قبل برای تیم امید پیش بینی شده است.

نبی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم اعضای فدراسیون به خوبی وظایف محوله خود را انجام دهند و در این باره باید همه کمک کنیم تا در این مدت باقی مانده به جام جهانی تیم ملی موفق باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار