|
|
کدخبر: ۱۶۷۹۷۶

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان گفت: سرمربی جدید تیم ملی برای انتخاب بازیکنان از برخی دیدارها از نزدیک دیدن می کند.

جلال کوزه گری در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: رقابت های هندبال قهرمانی آسیا شهریور سال جاری در کره برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان خود را برای این مسابقات آماده می کند به همین منظور " برووت ماچک " سرمربی جدید تیم ملی ایران برای انتخاب بازیکنان ملی پوش برخی از دیدارها را از نزدیک دیدن می کند.

رییس فدراسیون هندبال تصریح کرد: تعدادی از بازیکنان ملی پوش از تیم ثامن سبزوار هستند تعدادی نیز به تیم ملی اضافه می شوند تا ببینم خروجی آن چگونه می شود.

گفتنی است، این مربی اهل اسلوونی بعد از ثبت قرارداد با فدراسیون هندبال در پایان سال ۹۲ به کشورش بازگشت و در تاریخ ۴ اردیبهشت از طریق فرودگاه بین المللی به ایران آمد تا بعد از پایان مسابقات لیگ برتر اردوها و تمرینات تیم ملی را آغاز کند.

ملی پوشان کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا که سال گذشته در بحرین برگزار شد بعد از کسب عنوان سومی و گرفتن مدال برنز جواز حضور در رقابت های جهانی که سال ۲۰۱۵ در قطر برگزار خواهد شد را گرفت و برای نخستین بار به این رقابت ها اعزام خواهد شد و در برابر تیم های قدرتمند دنیا به میدان خواهد رفت.

کوزه گری در مورد بیانیه هایی که از سوی بازیکنان و ملی پوشان صادر شده است، گفت: نظر خاصی در این مورد ندارم اما در همین زمینه کمیته انضباطی فدراسیون هندبال متنی صادر کرده است که در آن از هرگونه توهین، تحقیر، تخریب و تشویق اذهان عموم مردم و جامعه بر حذر داشته شده است و با رعایت موازین یک نقد سالم و سازنده داشته باشند و مسائل و مشکلات داخلی خانواده هندبال با حسن تدبیر و تعامل اعضا این جامعه فرهیخته مورد طرح و تبادل نظر و حل و فصل قرار گیرد و این افراد را به رعایت احترام، نزاکت و اخلاق ورزشی و حفظ حریم کسوت مدیران و مسئولان ذی ربط در این رشته ورزشی و اجتناب از هر گونه مداخله ناروا در امور غیرمرتبط دعوت کرده است.

در پایان این بیانیه آمده است بدیهی است این تذکر لسانی سالب حقوق مسلم فدراسیون در تشکیل جلسه کمیته انضباطی در رسیدگی به تخلفات منتسب به ناقصان اعتبار، شان و حرمت اشخاص ذی سمت و فعال در عرصه خدمات رسانی به ورزش هندبال نخواهد بود.


انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار