|
|
کدخبر: ۱۶۷۹۸۴

یک سایت خبری در گزارشی مدعی شد که سرمربی دو تیم ایران و نیجریه برای هدایت آفریقای جنوبی پس از جام جهانی رقابت خواهند کرد.

به گزارشخبرگزاری فارس، سایت «CODEWIT WORLD CUP» در گزارشی نوشت: کارلوس کی روش، شانزدهم ژوئن(۲۶ خرداد) در اولین بازی خود در گروه F رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در دیدار تیمش مقابل عقاب ها با استفن کشی رو در رو خواهد شد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران، پس از جام جهانی رقابتی دیگر با سرمربی نیجریه ای این بار در قاره آفریقا خواهد داشت.

در حالی که شایعات بسیار قدرتمندی در خصوص حضور کی روش روی نیمکت آفریقای جنوبی پس از به پایان رسیدن گوردون ایگسوند به گوش می رسد، این می تواند مربی پرتغالی باشد که پس از هدایت ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برای این نقش محک می خورد.

سرمربی ۶۱ ساله از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ هدایت آفریقای جنوبی را در دست داشت و توانست موفقیت های زیادی به دست آورد. به هر حال وی پس از اختلافی که با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی پیدا کرد، به فعالیتش در این تیم پایان داد.

گزارش های قبلی در نیجریه و آفریقای جنوبی اعلام کرده بودند که استفن کشی هدایت آفریقای جنوبی را در دست خواهد گرفت. در حالی که کی روش و بازیکنانش در جام جهانی دو هفته است که در آفریقای جنوبی اردو زده اند، به نظر می رسد رقابت برای هدایت «بافانا بافانا» داغ تر از آن است که انتظار می رفت.

هرچند کشی تأکید می کند که ارتباطی با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی نداشته است اما انتظار می رود که اختلاف وی با فدراسیون فوتبال نیجریه پس از جام جهانی به پایان برسد و مقصد بعدی وی آفریقای جنوبی باشد

در حالی که کشی توگو را به رقابت های جام جهانی ۲۰۰۶ و نیجریه را به قهرمانی در جام ملت های آفریقا ۲۰۱۳ رساند و به عنوان موفق ترین مربی نیجریه ای تاریخ شناخته شده است، کی روش تجربه مربی گری در بهترین تیم های جهان مانند منچستریونایتد، رئال مادرید و تیم ملی پرتغال را دارد.

عملکرد اخیر کی روش در تیم ملی ایران همچنین موفقیت بزرگی برای وی بود. او با موفقیت تیم ملی ایران را برای چهارمین بار راهی جام جهانی کرد. شیرها در گروه سختی باید با آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین رقابت کنند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار