|
|
کدخبر: ۱۶۸۰۳۲

حمایت سرمربی اتلتیکو از آقای خاص

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به دفاع از همتای پرتغالی اش در چلسی پرداخت و گفت هر مربی سبک خودش را دارد و جذابیت فوتبال در همین است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، دیه گو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از جدال امشب(چهارشنبه) تیمش و چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج لندن که دیگر فینالیست لیگ قهرمانان اروپا را مشخص می کند، با احترام از مورینیو و تاکتیک های او در چلسی صحبت کرد.

سیمئونه گفت: اگر قرار بود همه ما به یک شیوه بازی کنیم، فوتبال جذابیت خود را از دست می داد. زیبایی فوتبال به همین است. شما می توانید بازی را با ۱۰ مدافع، ۱۰ مهاجم یا ۱۰ هافبک به اضافه یک دروازه بان ببرید.

سرمربی اتلتیکو افزود: من به طور کلی برای فوتبال احترام قائل هستم. برای بردن یک بازی فوتبال راه های مختلفی وجود دارد. هر مربی با توجه به شرایط تیم و بازیکنانی که در اختیار دارد بهترین استراتژی را انتخاب می کند. دفاع کردن کار آسانی نیست و زمانی که یک تیم آن را به خوبی انجام می دهد باید به آن تبریک گفت. البته حمله کردن هم کار آسانی نیست و تیمی که خوب حمله می کند را هم باید تحسین کرد.

سیمئونه در پایان در خصوص روحیه و شرایط روانی بازیکنانش برای بازی امشب گفت: بازیکنان معمولاً پیش از چنین بازی های مهمی باید اعتمادبه نفس داشته باشند. همانطور که دیده اید بازیکنان ما بسیار هیجان زده اند. همه آنها باید یک تلاش بزرگ انجام دهند.

تیم های چلسی و اتلتیکومادرید امشب در شرایطی در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم می روند که جدال آنها در بازی رفت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار