|
|
کدخبر: ۱۶۸۰۴۱

خبرگزاری تسنیم: آقای خاص گفت شاید برای بازی برگشت تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سه مهاجم استفاده کند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از دیدار برگشت تیمش و اتلتیکومادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به تمجید از حریف اسپانیایی پرداخت و گفت که دستکم گرفتن این تیم و توانایی هایش کار اشتباهی است.

مورینیو در پاسخ به اظهارنظر خبرنگاری که ادعا کرد اتلتیکو حریف سرسختی برای چلسی نیست، گفت: اتلتیکومادرید تیم خوبی است. آنها تیمی با بازی مبتنی بر ضدحملات نیستند. اتلتیکو خوب دفاع می کند و گل می زند. این تیم پیروزی های خوبی کسب کرده است، اکنون در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و با دو پیروزی دیگر می تواند قهرمان لیگ اسپانیا شود. به نظرم صحیح نیست که اتلتیکومادرید را اینگونه ارزیابی کنیم.

مورینیو در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت ادن ازار، هافبک هجومی بلژیکی تیمش که مصدوم است و اینکه آیا او در بازی امشب(چهارشنبه) به میدان خواهد رفت یا خیر، اظهار داشت: ازار آماده بازی کردن است. اینکه او از ابتدا به میدان می رود یا خیر به تصمیم و تشخیص من بستگی دارد اما به هر حال او می تواند بازی کند.

آقای خاص در پاسخ به این پرسش که آیا مایل است روزی هدایت اتلتیکومادرید را برعهده بگیرد یا خیر، تصریح کرد: آینده من در چلسی است و این مسئولان باشگاه هستند که تصمیم می گیرند چه زمان، وقت پایان همکاری ما فرا رسیده است. تنها چلسی است که در این باره تصمیم می گیرد. با این حال اگر به خودم بستگی داشت تا پایان عمرم در چلسی می ماندم. اتلتیکومادرید برای سه فصل حریف مستقیم تیم های من بود و من همیشه برای این تیم احترام فراوانی قائل بوده ام.

این فصل پنجمین فصلی است که مورینیو تیم هایش را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می رساند و از این حیثرکورد دار است. البته برای او این رکورد خیلی مهم نبود.

سرمربی پرتغالی چلسی خاطرنشان کرد: این چیزها مهم نیستند و فقط به من کمک می کنند راحت تر بخوابم. اگر بخواهم به جزئیاتش فکر کنم شیطان به سراغم خواهد آمد. شاید این بازی فقط یک گل داشته باشد. در طول ۹۰ دقیقه بازیکنان از مربیان مهمتر هستند. من امسال مطمئناً به لیسبون(شهر میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا) خواهم رفت اما مشخص نیست که به تنهایی این کار را انجام خواهم داد یا در کنار بازیکنانم.

سؤالی دیگری که از مورینیو پرسیده شود این بود که آیا او تیم او در استمفوردبریج با همان دفاع محضی که در ویسنته کالدرون داشت بازی خواهد کرد یا خیر. او در پاسخ به این سؤال به طعنه گفت: شاید برای این بازی سه مهاجم تیمم، اتوئو، تورس و دمبا با را به میدان بفرستم.

چلسی امشب از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در حالی میزبان اتلتیکومادرید است که حاصل جدال رفت این دو تیم در اسپانیا تساوی بدون گل بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار