|
|
کدخبر: ۱۶۸۱۳۳

تحلیل ژرمن ها پس از ناکامی مقابل رئال

یک روزنامه معتبر آلمان سیستم چرخشی بازیکنان در ترکیب بایرن و عدم حضور اولی هوینس را به عنوان دو عامل اصلی شکست از رئال مادرید معرفی کرد.

به گزارشخبرگزاری فارس، پس از آنکه شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن، قهرمان فصل گذشته در زمین خود ۴ بر صفر مغلوب رئال مادرید شد، تحلیل هایی در مورد علل ناکامی انتشار یافت.

روزنامه بیلد نیز در این زمینه مقاله ای کوتاه منتشر کرد. براساس آنچه گزارشگر این نشریه عنوان کرد، سیستم چرخشی بازیکنان در ارنج بایرن پس از قهرمانی در بوندس لیگا، باعثبرهم خوردن نظم و سازماندهی تاکتیکی فاتح فصل قبل شد.

بیلد عنوان کرد: پس از آنکه در هفته بیست و هفتم بوندس لیگا قهرمانی بایرن قطعی شد، گواردیولا بیش از حد یک در میان از بازیکنان در ترکیب اصلی بایرن استفاده کرد. همین امر باعثشد تیم مونیخی هارمونی خود را از دست دهد.

این نشریه همچنین نبود اولی هوینس، مدیر عامل سابق تیم که چند هفته قبل به خاطر نپرداختن بخشی از مالیاتش به زندان محکوم شد، به عنوان عامل دیگر ناکامی یاد کرد.

به باور گزارشگر این نشریه عدم حضور هوینس در کنار مونیخی ها، خلا چهره ای با پرستیژ که پیوسته از تیمش انتقاد می کرد و ایراد گیری هایش عامل پیشرفت تیم می شد، از عوامل این ناکامی بوده است.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار