|
|
کدخبر: ۱۶۸۱۸۱

باید در بازی رفت به السد گل بزنیم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی است تنها بازیکنی بوده که بعد از راهیابی تیم ملی به جام جهانی به اردوی این تیم دعوت نشده است.

غلامرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمابتدا در خصوص تقابل تیمش با السد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می کنم بازی با السد بسیار سخت است ولی با توجه به شرایط فعلی فولاد، باید بگویم که شانس صعود ما بیشتر از تیم قطری است. بازی رفت در قطر برگزار می شود و ما باید آنجا یا مساوی بگیریم یا بازی را ببریم. در ضمن این بسیار مهم است که در قطر گل بزنیم تا در بازی برگشت کار سختی برای صعود نداشته باشیم.

وی که در هفته های اخیر جزو بازیکنان آماده فولاد بوده است، ادامه داد: مدت ها پیش گفتم که روزبه روز بهتر می شوم و خودم این را حس کردم. متأسفانه در فوتبال ایران همه فقط گلزن ها را می بینند و از نظر خیلی ها بازیکن موفق کسی است که گل بزند. حتی اگر یک مدافع بهترین باشد ولی گل نزند مورد توجه قرار نمی گیرد. با این حال این چیزها برای من مهم نیست و از همه مهمتر این است که مربیان قبولم دارند. من همیشه تلاش می کنم تا خود را در زمینه تاکتیکی با تیم هماهنگ کنم.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان که از عدم حضورش در تیم ملی ناراحت است در این خصوص گفت: نمی دانم چه بگویم ولی تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارم. خیلی دوست دارم بدانم دلیل اینکه کی روش دعوتم نمی کند، چیست. وقتی تیم به جام جهانی صعود کرد من عضو تیم ملی بودم ولی بعد از بازی با کره و صعود به جام جهانی، من تنها بازیکنی بودم که به تیم ملی دعوت نشدم. بعد از صعود به جام جهانی کی روش همه بازیکنان را دعوت کرد به غیر از من.

رضایی افزود: این نظر سرمربی است ولی حداقل می توانست یک بار مرا دعوت کند. با این حال من تا آخرین لحظه تلاش می کنم ولی اگر هم دعوت نشدم اتفاق خاصی نخواهد افتاد. برای من مهم این است که فولاد قهرمان لیگ برتر شد و در آسیا هم با ۱۴ امتیاز مقتدرانه صعود کردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا فصل بعد هم در فولاد می مانی؟»، گفت: قرارداد من به پایان رسیده ولی هنوز تصمیمی نگرفته ام. تا الان اکثر تصمیماتی که گرفته ام خوب بوده و سعی می کنم سال بعد هم یک تصمیم خوب بگیرم. در ضمن باید بگویم فولاد یکی از اولویت های من است. یکی از دلایلی که باید برای تصمیم گرفتن صبر کنم، مشخص شدن کادرفنی و برنامه های باشگاه است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار