|
|
کدخبر: ۱۶۸۱۸۷

اوسیانو کروز مربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شرایط تیم ملی در آفریقای جنوبی با سایت رسمی فدراسیون گفت و گو کرد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اوسیانو درباره شرایط بازیکنان در این اردو گفت: در تلاش هستیم تا شرایط فیزیکی و سطح آمادگی بدنی بازیکنان را افزایش دهیم و آن ها را به حالت ایده آل مسابقات جام جهانی نزدیک کنیم. با توجه به تجربه بین المللی ما در مسابقات جام جهانی، بازیکنان تیم ملی باید در سطح بسیار بالایی از آمادگی جسمانی قرار بگیرند چرا که در این مسابقات سطح آمادگی بدنی بازیکنان تیم های حاضر، عامل بسیار تاثیرگذاری بر نتیجه گیری تیم ها است و برای رقابت با آنها باید بتوانیم خودمان را به آنها نزدیک کنیم. دغدغه اصلی ما در این اردو شیوه های بهبود شرایط بدنی بازیکنان بود و در کنار آن هم توجه ویژه ای به برنامه های تاکتیکی و هماهنگی بین بازیکنان داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازی های درون اردویی با تیم های لیگ برتر آفریقا را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: فکر می کنم بازیکنان با همه وجود می خواهند پیشرفت کنند و برای پیشرفت تلاش بسیار زیادی می کنند. این همان چیزی است که برای کادر فنی کاملا مشهود است. در واقع دیدارهای درون اردویی را برای برد و باخت انجام نمی دهیم و نتیجه بازی ها برای ما مهم نیست. هدف ما این بود که بازیکنان در شرایط آب و هوایی یک کشور آفریقایی قرار بگیرند و تجربه بازی با بازیکنان آفریقایی را کسب کنند.

مربی تیم ملی در پایان گفت: به نظر من این اردو اولین مرحله از آشنایی بازیکنان با سبک بازی بازیکنان آفریقایی بود و مطمئنا در این فرآیند بهبود بخشیدن فیزیکی بازیکنان بیشترین موضوع مد نظر ما بود تا بازیکنان به حالت ایده آل برسند و با سبک بازی فیزیکی و بدنی بازیکنان آفریقایی آشنا شوند. باز هم تاکید می کنم که این اردو، در واقع نخستین مرحله از آمادگی بازیکنان است و به هیچ عنوان نتیجه بازی ها برای ما اهمیت ندارد. هدف ما از حضور در آفریقا ارزیابی، بررسی شرایط و ارتقای توانایی جسمانی بازیکنان بوده است.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار