|
|
کدخبر: ۱۶۸۲۲۹

می خواهم خوش رنگ ترین مدال را برای کاراته در اینچئون کسب کنم

کاراته کای وزن ۶۸ - کیلوگرم گفت: خاطرات تلخ گوانگجو برای چهار سال پیش است و تمام آن اتفاقات را به فراموشی سپرده ام و به روزهای پیش رو فکر می کنم.

به گزارشخبرگزاری فارس، تیم ملی بانوان کاراته در رده بزرگسالان در حالی باید مهر ماه در بازی های آسیایی اینچئون حضور پیدا کند که روز گذشته مسئولان فدراسیون با برگزاری انتخابی نفرات اول هر وزن را مشخص کردند. در وزن ۶۸ - کیلوگرم، مریم کبیری و پگاه زنگنه مبارزات خود را آغاز کردند که پگاه زنگنه با شکست حریفان خود به عنوان نفر اول انتخاب شد.

زنگنه یکی از دو کاراته کایی است که در بازی های آسیایی گوانگجو در حادثه ای عجیب از خودروی حامل ورزشکاران به بیرون پرتاب شد و ضربه مغزی شد. وی به دلیل اتفاق تلخی که برایش رخ داد با بستری شدن در بیمارستان شانس حضور در تاتامی بازی های آسیای گوانگجو را از دست داد.

پگاه زنگنه در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر مورد برگزاری انتخابی تیم ملی کاراته، گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته روز گذشته با حضور کادر فنی و مسئولان فدراسیون برگزار شد و در این رقابت ها در وزن ۶۸ - کیلوگرم با مریم کبیری مبارزه کردم و با نتایج ۵ بر ۲ و ۸ بر صفر پیروز میدان شدم.

وی در ادامه گفت: در بخش بانوان چهار سهمیه حضور در بازی های آسیای را داریم و مسئولان فدراسیون در پایان تصمیم می گیرند که کدام نفرات به این مسابقات اعزام شوند. تمام فکر و ذکرم این است که تمرینات خوبی را پشت سر بگذارم تا به هدفم که کسب مدال در بازی های آسیایی است برسم.

کاراته کای تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: کارمند آموزش و پروش هستم و برای اینکه به هدفم بتوانم برسم از مسئولان مربوطه استان کرمانشاه مرخصی گرفتم تا فقط به تمریناتم فکر کنم؛ چرا که می خواهم در بازی های آسیایی اینچئون حضور داشته باشم.

وی در مورد اینکه خاطرات تلخ گوانگجو را به فراموشی سپرده است گفت: دو روز قبل از آغاز مسابقات به همراه حمیده عباسعلی سوار خودروی جابه جایی ورزشکاران بودیم تا از دهکده بازی ها به سالن تمرین اعزام شویم که در حادثه ای عجیب از خودرو به بیرون پرتاب و ضربه مغزی شدم و نزدیک ۱۰ روز در بیمارستان بستری بودم. به همین دلیل حضور در مسابقات را از دست دادم. البته خاطرات تلخ گوانگجو که برای چهار سال پیش است را به فراموشی سپرده ام و به روزهای پیش رو فکر می کنم.

زنگنه در پایان گفت: اگر به عنوان نماینده تیم ملی بانوان در بازی های آسیایی گوانگجو انتخاب شدم تمام تلاشم را می کنم تا خوش رنگترین مدال را کسب کنم.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار