|
|
کدخبر: ۱۶۸۲۳۵

خبرگزاری تسنیم: ستاره آرژانتینی خط حمله تیم فوتبال یوونتوس به سرمربی تیم ملی کشورش که اعلام کرده است او را برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ به اردوی آلبی سلسته دعوت نمی کند، طعنه جالبی زد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، چند روز پس از آنکه آلخاندرو سابیا، سرمربی تیم ملی آرژانتین اعلام کرد احتمال حضور کارلوس توس در اردوی تیم ملی آرژانتین برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ چیزی نزدیک به صفر است، این بازیکن ۳۰ ساله اعلام کرد با وجود عملکرد و آمار تحسین برانگیزش در این فصل انتظار ندارد همراه با شاگردان سابیا به برزیل سفر کند.

توس در واکنش به اظهارات اخیر سابیا که در آنها عنوان کرده بود بعید است تغییری در فهرست بازیکنانش برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ ایجاد کند، گفت احتمالاً سابیا امکانات لازم برای تماشای بازی های او را در سری A ندارد.

مهاجم ۳۰ ساله یوونتوس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من فکر می کنم که سرمربی تیم ملی آرژانتین احتمالاً در خانه اش تلویزیون ندارد که بتواند بازی های یوونتوس را تماشا کند. راستش را بخواهید من در حال حاضر فکر نمی کنم که هیچ شانسی برای حضور در جام جهانی داشته باشم. من یک مهاجم مستقیم هستم و شاید این نقش به ضرر من است و این یعنی که سابیا چندان جذب بازی من نمی شود.

توس که از سال ۲۰۱۱ به بعد برای آلبی سلسته به میدان نرفته است، در حالی به اردوی تیم ملی کشورش دعوت نشده که در این فصل با زدن ۱۸ گل جزو بهترین های کالچو بوده و با این گل ها تاثیر فراوانی به نزدیک شدن بانوی پیر به سومین اسکودتوی متوالی اش داشته است.

تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ و در مرحله گروهی این رقابت ها باید به مصاف تیم های ملی ایران، نیجریه و بوسنی و هرزگوین برود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار