|
|
کدخبر: ۱۶۸۲۶۶

بین نجف نژاد و وزیر ورزش اختلافی وجود ندارد

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام باشگاه استقلال گفت: مانند برخی ها نبودم که بدون دعوت نامه به نشست با خادم بروم چون برای شأن و شخصیتم احترام قائلم.

علی نظری جویباری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه چرا حضور کمرنگی در تصمیم گیری های مرتبط با باشگاه استقلال دارد، گفت: برخی کارهایی که به من ارتباط دارد را انجام می دهم اما یکسری کارها به من ارتباطی ندارد که بخواهم حضور داشته باشم.

وی در مورد پیش بینی خود از تغییر و تحولات هیئت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: استقلال متعلق به وزارت ورزش و جوانان است و تصمیم گیرنده در این زمینه آنها هستند. این وزارتخانه متولی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس محسوب می شود و ما دخالتی در کار بزرگتر ها نداریم.

قائم مقام باشگاه استقلال با بیان اینکه سیاست گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر عهده وزارت ورزش است، افزود: امیدوارم وزارت ورزش افرادی را انتخاب کند که به فکر استقلال باشند. تغییر و تحول به خودی خود معنی خوبی دارد اما این تغییرات باید هوشمندانه صورت گیرد. تا زمانی که شخصی وارد مجموعه استقلال نشود، نمی تواند شرایط این تیم را درک کند. استقلال و پرسپولیس حساسیت های خاص خودشان را دارند و هر کسی که قصد دارد وارد این مجموعه این دو تیم شود، خیلی باید مراقب باشد.

گفته می شود تعیین وضعیت استقلال به این دلیل به تاخیر افتاده که وزارت ورزش قصد دارد اعضای هیئت مدیره استقلال را مانند باشگاه پرسپولیس از افراد اقتصادی - ورزشی تشکیل دهد اما در سوی دیگر مقداد نجف نژاد رئیس فراکسیون ورزش و رئیس هیئت مدیره استقلال هم قصد دارد تیم خود را تشکیل دهد. نظری در خصوص این موضوع به تسنیم گفت: آنهایی که نجف نژاد را می شناسند می دانند که او نیازی به لابی کردن ندارد.

نظری جویباری با تاکید بر اینکه نجف نژاد دوست دارد همیشه به استقلال کمک کند، تصریح کرد: نجف نژاد رئیس فراکسیون ورزش مجلس است و نیازی به این حرف ها ندارد. او به عنوان یک استقلالی دوست دارد به این تیم کمک کند و به فکر این است که استقلال در فصل آینده مشکلات فصل گذشته را نداشته باشد. با این وجود، اگر او به این جمع بندی برسد که نمی تواند به استقلال کمک کند، قطعا خودش به سود استقلال کنار می رود.

وی خاطرنشان کرد: نجف نژاد این هدف را ندارد که بخواهد با لابی کردن استقلال را به سر منزل مقصد برساند. ضمن اینکه بین نجف نژاد و وزیر ورزش اختلافی وجود ندارد و رابطه خوبی هم بین آنها برقرار است.

قائم مقام باشگاه استقلال در مورد وضعیت فتح الله زاده عنوان کرد: در جریان سیاست گذاری های وزارت ورزش نیستم. فتح الله زاده امتحانش را پس داده و در این مدت کارنامه اش مشخص است. اگر تغییر و تحولی قرار است انجام شود که به سود استقلال باشد، قطعا همه استقبال می کنند. امیدوارم افرادی انتخاب شوند که با استقلال بیگانه نباشند.

نظری جویباری در مورد اینکه چرا در جلسه مسئولان استقلال با امیر رضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان شرکت نکرد، گفت: از من برای شرکت در این نشست دعوت نشده بود. من مانند برخی ها نبودم که بخواهم بدون داشتن دعوت نامه به این نشست بروم چون برای شأن و شخصیتم احترام قائلم. مطمئن باشید اگر همراه مسئولان استقلال به وزارت ورزش می رفتم خادم مرا بیرون نمی کرد و از من استقبال می کرد ولی شأن و شخصیتم اجازه نداد بدون دعوت نامه شرکت کنم.

وی در خصوص اظهارات بوبکر کبه در مورد علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال اظهار داشت: در همه تیم ها هنگام جدایی بازیکن، ناراحتی هایی بوجود می آید. امیری معاون ورزشی باشگاه محسوب می شود و پیکره ورزشی بر عهده او است. همه ما مسئول هستیم و وقتی تیم نتیجه نگیرد همه مقصر هستیم، نه یک نفر.

قائم مقام باشگاه استقلال اضافه کرد: خیلی در جریان مسائل بین امیری و کبه نیستم و نمی توانم اظهار نظری انجام دهم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار