|
|
کدخبر: ۱۶۸۲۷۸

خبرگزاری تسنیم: پنجمین دوره رقابت های پاراتکواندوی قهرمانی جهان از ۳۱ خرداد به میزبانی روسیه برگزار می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات از شنبه ۳۱ خرداد به مدت ۲ روز در مسکو پایتخت روسیه برگزار خواهد شد که تکواندوکاران در ۲ بخش مبارزه و پومسه به دیدار رقبای خود می روند.

بر اساس برنامه اعلام شده ثبت نام تیم ها طی روزها ۲۷ تا ۳۰ خردادماه برگزار می شود و تمرین ورزشکاران در این مدت در محل سالن های تمرین برنامه ریزی شده است.

جلسه و آموزش داوران، پنج شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ خردادماه برگزار و وزن کشی ورزشکاران کیوروگی نیز در همین روز انجام می شود. همچنین جلسه سرپرستان و قرعه کشی مسابقات، جمعه ۳۰ خردادماه برگزار می شود.

مسابقات از ساعت ۹ تا ۱۲(به وقت محلی) روز شنبه ۳۱ خردادماه با رقابت پومسه روها آغاز می شود، بعد از آن رقابت های کیوروگی از ساعت ۱۳ تا ۱۶ و مراسم افتتاحیه از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ برگزار می شود.

مسابقات فینال کیوروگی و اهدای مدال نیز از ساعت ۱۹ تا ۲۰ انجام می شود.

روز یک شنبه یکم تیر باز هم مسابقات کیوروگی ادامه خواهد داشت و با مراسم اهدای مدال، پرونده این دوره از رقابت ها بسته می شود.

زمان بازگشت تیم ها روز دوم تیر خواهد بود.

تیم ملی پاراتکواندوی ایران در چهارمین دوره این رقابت ها که به میزبانی سوئیس برگزار شد، موفق به کسب ۳ مدال طلا توسط فرزاد آهنگری، اصغر عزیزی و محمود جعفرزاده شده بود. ایران در این مسابقات بر سکوی سوم جهان ایستاد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار