|
|
کدخبر: ۱۶۸۳۷۱

در مورد استقلال هیچ صحبتی با من نشده است

مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان گفت: باید در مورد انتخاب رحیمی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس به نظر هیات مدیره و وزارت ورزش احترام گذاشت.

محمدرضا ساکت در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد شایعات پیرامون حضور وی در باشگاه استقلال به عنوان مدیرعامل اظهار داشت: قبلاً با من در مورد پرسپولیس صحبت شده بود که به دلیل مسائل شخصی این پیشنهاد را نپذیرفتم، اما در مورد استقلال هیچ صحبتی با من نشده است و در شرایطی نیستم که بخواهم در مدیریت باشگاهی فعالیت کنم.

وی در مورد اینکه انتقادهایی در خصوص این موضوع وجود دارد که می گویند چرا مدیران اصفهانی مانند رحیمی در پایتخت سمت می گیرند، گفت: من در این مورد اظهارنظر نمی کنم و تنها می گویم که باید به انتخاب وزارت ورزش و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس احترام گذاشت.

مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان و فعلی فولاد ماهان در خصوص اینکه قرار است در سازمان لیگ پست مهمی بگیرد، عنوان کرد: چنین چیزی مطرح نیست و افتخار می کنم در سازمان لیگ به عنوان مشاور به کاظمی و بهروان کمک می کنم تا این سازمان با موفقیت به مسیر خود ادامه دهد.

ساکت در مورد وضعیت نهایی باشگاه ماهان و بدهی های آن عنوان کرد: قرار است هفته آینده جلسه هیات مدیره تشکیل شود. علاقمند هستیم که در رشته هایی مانند بسکتبال، ووشو، ورزش باستانی را ادامه دهیم. در خصوص بدهی ها به دنبال تسویه با طلبکاران هستیم. هرچند اسپانسرمان به مشکل خوردهاست.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار