|
|
کدخبر: ۱۶۸۳۸۶

تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان کشورمان خود را برای حضور در بازی های المپیک ۲۰۱۴ چین آماده می کند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کادر فنی تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان کشورمان به منظور آماده سازی بازیکنان برای کسب حضور قدرتمند در این رقابت ها برنامه ریزی گسترده ای را انجام داده است که با حمایت فدراسیون این برنامه ها بدون نقص اجرا خواهد شد.
نخستین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان با حضور شش ساحلی باز از روز دوم اردیبهشت ماه امسال در کمپ تمرینی سنگ چین بندر انزلی آغاز و پس از یک هفته به کار خود پایان داد.

در این اردوی آماده سازی ملی پوشان برنامه های تمرینی هوازی، اصلاح تکنیک، بدنسازی و تمرینات وزنه را به طور مستمر و منسجم دنبال کردند.

بازیکنان حاضر در این مرحله اردوی تدارکاتی را محمدرضا حضرتی پور، علی مصطفی نژاد، محمد رضا بشیریری، اسماعیل مسافر، میکائیل کسرقه، محمد تهاجر و کیوان صحنه تشکیل می دادند.

قرار است، طبق نظر کادر فنی از جمع این هفته ساحلی باز برای دومین مرحله اردوی تدارکاتی نام دو نفر خط خورده و تمرینات با حضور پنج ساحلی بازی دنبال شود.

تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در بازی های المپیک نوجوانان که مرداد ماه امسال در چین برگزار می شود آماده می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار