|
|
کدخبر: ۱۶۸۴۰۱

ذوب آهن سازماندهی خوبی دارد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: ما باید یکی، دو بازی را از مهرام می بردیم وحق ما نبود به این شکل به رده بندی برسیم.

مهران شاهین طبع، سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مورد دیدار رده بندی لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: برای خیلی از تیم ها رسیدن به دیدار رده بندی و ایستادن روی یکی از سکوهای قهرمانی به خاطر سرمایه گذاری که انجام داده اند، اهمیت دارد. این نکته را هم بگویم که حق ما نبود به این شکل به رده بندی برسیم. ما باید یکی، دو بازی را از مهرام می بردیم ولی به خاطر مسائل مختلفی که وجود داشت این اتفاق نیفتاد.

شاهین طبع ادامه داد: ذوب آهن تیم قابل احترام، بسیار سازماندهی شده و خوبی است که سعید آذری نسبت به آن توجه ویژه ای دارد. ما برای اینکه خودمان را ثابت کنیم باید بازی های خوبی مقابل ذوب آهن انجام دهیم تا نشان دهیم حق با ما بوده است.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که انتظار فینالیست شدن مهرام و پتروشیمی را داشته یا خیر، گفت: نظر خاصی ندارم و ترجیح می ‎ دهم در این مورد صحبت نکنم.

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در نخستین دیدار رده بندی لیگ برتر بسکتبال، فردا(پنج شنبه) در سالن اختصاصی خود میزبان ذوب آهن اصفهان است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار