|
|
کدخبر: ۱۶۸۴۲۲

پورحیدری در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدیر فنی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر تکلیف این باشگاه هم مانند پرسپولیس مشخص شود.

منصور پورحیدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدرباره اینکه آیا قرار است اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز مانند پرسپولیس کنار گذاشته شوند، گفت: تصمیم گیرنده وزارت ورزش و جوانان است و من در جریان این مسئله نیستم اما آنچه مسلم است، افرادی باید عضو هیئت مدیره شوند که بتوانند استقلال را از شرایط فعلی خارج کنند.

وی در مورد اینکه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل این باشگاه اعلام کرده اند که بدهی های پرسپولیس را پرداخت می کنند اما پیشکسوتان پرسپولیس از حضور این افراد استقبال چندانی نکرده اند، عنوان کرد: اکنون شرایط به گونه ای است که باید مثبت نگاه کرد تا مشکلات مالی حل شود. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف باشگاه استقلال را هم مانند پرسپولیس مشخص کنند.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه «باید افرادی در هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس حضور داشته باشند که بتوانند به این دو باشگاه کمک کنند»، تصریح کرد: آقای فتح الله زاده برای حل مشکل بدهی های باشگاه استقلال پیشنهادی را به وزارت ورزش ارائه کرده است که این وزارتخانه باید آن را مورد بررسی قرار دهد.

پورحیدری در خصوص اظهارات بوبکر کبه، مهاجم خارجی استقلال که گفته بود در استقلال با او مانند برده رفتار می کردند، اظهار داشت: در جریان صحبت های کبه نیستم اما او در تمرینات بازیکن منظمی نشان می داد. به لحاظ مسائل مالی هم نمی دانم چه مشکلاتی با باشگاه داشت اما در تمرینات به لحاظ اخلاقی مشکلی از او ندیدم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار