|
|
کدخبر: ۱۶۸۴۵۰

رئیس انجمن کریکت کشور گفت: خوشبختانه سطح کیفی نخستین دوره لیگ کریکت آقایان رضایت بخش بود.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ افشین حیدری اضافه کرد: کریکت ایران در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته و در اکثر استان ها این رشته فعال است.

وی افزود: برای اولین بار لیگ سراسری کریکت را با حضور هشت تیم برگزار کردیم و تیم ها انگیزه و استقبال خوبی داشتند و لیگ از سطح بالایی برخوردار بوده است.

رئیس انجمن کریکت کشور در خصوص اهداف برگزاری لیگ سراسری کریکت گفت: گسترش و تعمیم رشته کریکت در سطح کشور و آمادگی بازیکنان و کسب تجربه و همچنین انتخاب نفرات شاخص و دعوت به تیم ملی از اهدافمان در برگزاری این لیگ بوده است.

حیدری ادامه داد: سرمربی تیم ملی از ابتدا لیگ کریکت را با دقت زیر نظر داشته و در بالابردن سطح مسابقات هم تاثیرات زیادی داشته و قطعا بهترین ها را به اردوی تیم ملی دعوت فرا خواهد خواند.

وی در خصوص جایگاه کریکت ایران در آسیا گفت: تیم های آسیایی مانند هند و پاکستان از کشورهای سرآمد رشته کریکت در جهان هستند و ما در آسیا در سید ۲ قرار داریم و برای رسیدن و قرار گرفتن در سید یک که تیم های هند، سنگاپور و پاکستان هستند، باید یک برنامه پنج ساله تدوین و تلاش خود را مضاعف کنیم.

رئیس انجمن کریکت کشور به وضعیت این رشته در استان یزد اشاره و خاطرنشان کرد: استان یزد پتانسیل زیادی در این رشته دارد و با داشتن دو زمین استاندارد و تجهیزاتی که از سوی فدراسیون داده شده است، میتواند با برنامه ریزی، تلاش و همدلی جزء استان ها برتر و حتی به قطب این رشته در کشور تبدیل شود.

حیدری در پایان از میزبانی استان یزد در برگزاری مرحله برگشت لیگ کریکت آقایان تشکر و قدردانی کرد و افزود: میزبانی یزد بسیار خوب و مطلوب بود و تمامی امکانات به خوبی فراهم شد که همین امر در بالابردن سطح کیفی مسابقات هم موثر واقع گشت اما در مجموع انتظار ما از یزدی ها بمنظور توسعه کریکت بیش از اینهاست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار