|
|
کدخبر: ۱۶۸۵۲۲

انتخابات فدراسیون بوکس ۳۱ اردیبهشت برگزار می شود

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با تایید حضور ناطق نوری در انتخابات فدراسیون بوکس گفت: انتخابات فدراسیون بوکس چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، نصر الله سجادی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد انتخابات فدراسیون بوکس گفت: چهارشنبه، ۳۱ اردیبشهت ساعت ۱۰ صبح این انتخابات برگزار می شود.

وی در پاسخ به این سوال که ناطق نوری مجوز شرکت در این انتخابات را دارد یا خیر اظهار داشت: وی با مجوزی که تحت عنوان مقامات کشوری از دولت ارائه کرده است، می تواند در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس شرکت کند.

سجادی در مورد دو رشته اسکی و قایقرانی هم گفت: به زودی تاریخ برگزاری مجامع انتخاباتی ریاست این دو فدراسیون را هم اعلام می کنیم.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان درباره بازی های آسیایی اینچئون و آمادگی تیم های ایران گفت: به طور منظم و مرتب برنامه های فدراسیون هایی که در این بازی های حضور پیدا می کنند مورد بررسی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قرار می گیرد و در نهایت رشته های که شانس مدال آوری بیشتری دارند به این بازی ها اعزام می شوند.

سجادی افزود: تاکنون برنامه فدراسیون های والیبال، کبدی، جودو، بسکتبال، وزنه برداری، کاراته، تکواندو، بوکس، تیراندازی، دوچرخه سواری و قایقرانی در هر دو بخش زنان و مردان مورد بررسی دقیق قرار گرفته و امیدوارم با این رویه و همراهی و هماهنگی کمیته ملی المپیک که شاهد آن هستیم نتیجه خوبی در بازی های آسیایی نصیب کاروان ایران شود.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار