|
|
کدخبر: ۱۶۸۵۳۹

اخبار باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال؛

قرار بود ساکت در این فصل به استقلال و یا پرسپولیس در هیئت مدیره این دو تیم یاری رساند، اما این اتفاق رخ نمی دهد زیرا وی از حضور در هیئت مدیره استقلال عذر خواسته است.

به گزارشخبرنگار باشگاه خبرنگارانمحمدرضا ساکت قرار بود در این فصل به استقلال و یا پرسپولیس در هیئت مدیره ی این دو تیم یاری برساند، اما این اتفاق رخ نمی دهد زیرا ساکت از حضور در هیئت مدیره ی تیم استقلال عذر خواسته است و قرار نیست این تیم را همراهی کند.

گفتنی است وی اعلام کرده است که قصد حضور در جایگاهی را ندارد، گرچه حاشیه و حرف و حدیثاست و به همین دلیل قصد ندارد وارد هیئت مدیره ی استقلال شود و تصمیم گرفته است فعالیت های کنونی خود را ادامه دهد.

وزارت ورزش و جوانان به دنبال این است که بهترین تصمیم را در مورد هیئت مدیره ی تیم استقلال آغاز کند و از گزینه هایی استفاده شود که بتوانند استقلال را در تمام زمینه ها همراهی کنند، اما این اتفاق در خصوص حضور ساکت رخ نداد و یک گزینه ی جدی به دلیل عدم پذیرش حضور در استقلال حذف شد.

** انصاری برای تزریق پول معرفی شد؛ گزینه ای که دردسر هیئت مدیره را نپذیرفت

علی انصاری، مدت هاست که از نظر مالی استقلالی ها را حمایت می کند، و حتی اعلام می شد که وی عامل اصلی قرارداد چند بازیکن اصلی تیم استقلال است، و قرار بود که برای فصل جدید وی همکاری جدی خود را با عضویت به باشگاه آبی ها آغاز کند، اما این اتفاق رخ نداد زیرا اعلام شد که علی انصاری از همکاری با آبی ها منصرف شده است و قرار نیست به عضویت هیئت مدیره ی استقلال درآید.



گفتنی است، چند گزینه ی حضور در هیئت مدیره توسط مسئولان در وزارت بررسی شدند و بحثاصلی انتخاب اعضاء شرایط مالی و حمایت برخی اعضاء هیأت مدیره است، زیرا مسئولان در نظر دارند شرایطی در دو تیم استقلال و پرسپولیس ایجاد کنند که
مسئولان این دو تیم از درون خود تیم تحت حمایت قرار بگیرند و برای کمک مالی از دولت و وزارت انتظاری نداشته باشند به همین دلیل عضو اصلی هیأت مدیره ی استقلال فردی است که از نظر مالی تیم را تحت حمایت کامل قرار دارد.

** احتمال مدیریت قریب افزایش یافت؛ مدیر سابق آبی ها خواستار دعاگویی هواداران

بحثمدیریت در استقلال همچنان مطرح و در حال بررسی است اما هنوز هیچ موضوعی قطعی نیست و مسئولان در وزارت نیز در این خصوص بحثی را مطرح نمی کنند، زیرا در حال حاضر همه چیز در استقلال امن و امان است و تغییرات به بعد موکور شده است، زیرا مسئولان در حال بررسی وضعیت گزینه های مدیریتی هستند و در این خصوص شنیده می شود که حسین قریب جزء گزینه های برتر و اصلی است، و مسئولان در حال بررسی وضعیت وی هستند.

شایان ذکر است، طبق بررسی های به عمل آمده، احتمال مدیریت و حضور قریب در استقلال افزایش یافته است و این در حالی است که وی خواستار دعاگویی از سوی هواداران تیم استقلال شده و با خنده ی فراوان به این نکته اشاره کرده است که بحثمدیریت استقلال در آینده بررسی می شود و این موضوع شرایط را برای بازگشت این مدیر مسیر و مهیا می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار