|
|
کدخبر: ۱۶۸۶۹۶

نمی توانم از بازیکنانم انتقاد کنم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پرتغالی چلسی در پی شکست شاکردانش مقابل اتلتیکو نماینده اسپانیا را تیم برتر میدان در ۳۰ دقیقه پایانی بازی توصیف کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته(چهارشنبه) تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن با نتیجه ۳ بر یک مغلوب اتلتیکومادرید شد تا در مجموع ۲ دیدار رفت برگشت با همین نتیجه مغلوب نماینده اسپانیا شود و از راهیابی به دیدار نهایی این رقابت ها باز بماند.

ژوزه مورینیو، سرمربی آبی پوشان لندنی پس از شکست شاگردانش گفت: تا زمانی که آنها روی ضربه پنالتی به گل دوم خود برسند به نظرم اتلتیکو نسبت به چلسی برتری نداشت. ما به خوبی بازی را تحت کنترل خودمان داشتیم تا اینکه بازی به یک دقیقه بحرانی رسید و دروازه بان آنها(تیبات کورتوآ) یک مهار استثنایی و باور نکردنی داشت و ضربه جان تری را مهار کرد و پس از آن بود که یک ضربه پنالتی به سود اتلتیکو گرفته شد. پس از گل دوم هم تنها یک تیم با روحیه در میدان وجود داشت و آن اتلتیکو بود. دروازه بان آنها و حمله هوشمندانه اتلتیکو تفاوت بین ۲ تیم را رقم زد. روخی بلانکو شایسته پیروزی در این دیدار بود.

وی افزود: پس از گل دوم اتلتیکو تنها یک تیم با روحیه و جنگنده در میدان وجود داشت. آنها می دانستند که نیم ساعت از زمان بازی باقی مانده است برای همین به خوبی اوضاع را کنترل کردند. ما در حدود ۶۰ دقیقه بازی را در اختیار داشتیم ولی نتیجه بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و چنین دیدارهای مهمی بر اساس تفاوت های جزئی رقم می خورد و این خیلی مهم بود. به اتلتیکو مادرید تبریک می گویم چون آنها تیم خیلی خوبی هستند و کاری هم که آنها در لالیگا اسپانیا انجام داده اند، شگفت انگیز است. اتلتیکو یک تیم واقعی است.

سرمربی پرتغالی چلسی تصریح کرد: رئال مادرید موفق شد بایرن مونیخ را شکست دهد چون تیم بهتری بود و اتلتیکو هم بر چلسی غلبه کرد چون آنها در لحظات حساس تیم بهتر میدان بودند. به هر حال آنها راهی فینال شدند و امیدوارم هر ۲ تیم از بازی فینال لذت ببرند و شاهد یک قهرمانی باشکوه باشیم.

مورینیو اظهار داشت: نمی توانم از گروهی از بازیکنانم انتقاد کنم چون تمام تلاش خود را کردند. ما مشکلاتی بابت بازیکنان مصدوم و محروم خود داشتیم که نمی توانستند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند. شکست در این بازی جای ناامیدی دارد ولی به بازیکنانم افتخار می کنم. مایلم بگویم که بازیکنانم هر آنچه که از دست شان برمی آمد انجام دادند و اگر می شد نتیجه را ۲ بر یک به سود خود کنیم می توانستیم بازی را به سود خود به پایان ببریم.

آقای خاص در پایان خاطرنشان کرد: فصل بعد نسبت به این فصل بهتر خواهد بود و این هدف ما است. بازیکنان جوان ما بهتر خواهند شد و امیدواریم با اضافه شدن چند بازیکن دیگر سطح کیفی تیم ارتقا پیدا کند. فصل آینده تلاش می کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار