|
|
کدخبر: ۱۶۸۸۵۱

حاشیه دیدار پیکان _ فجر سپاسی

در دیدار تیم های فوتبال پیکان و فجر سپاسی بیننده به شدت وجود داشت و نه خبرنگاران و نه عکاسان جایگاهی برای فعالیت شان داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدیدار تیم های فوتبال پیکان و فجر سپاسی در چارچوب دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه شهر قدس از ساعت ۱۶:۳۰ با حضور حدود ۱۰ هزار هوادار آغاز شد که در پایان تیم پیکان با برتری یک بر صفر در این دیدار توانست راهی لیگ برتر شود.

این دیدار با حواشی همراه بود که در زیر می خوانید:

*تماشاگران و هواداران استقبال زیادی از این دیدار انجام داده بودند.

* بی نظمی زیادی در ورزشگاه وجود داشت به گونه ای که جایگاه خبرنگاران که برای این بازی تعبیه شده بود افراد دیگری نشسته بودند و خبرنگاران، جایگاهی برای نشستن و پوشش کار خبری خود نداشتند. همچنین مسئولان با خبرنگاران برخورد خوبی نداشتند و برای ورود آنها درد سرهایی را به وجود آوردند. عکاسان هم که در این بازی حاضر شده بودند، اجازه ورود به زمین به آنها داده نشد و در پاسخ به این سوال که چرا شرایطی برای عکاسان فراهم نمی شود که در کنار زمین حضور یابند مسئولان ورزشگاه اعلام کردند که کاورهای موجود برای عکاسان به اتمام رسیده است!

*بی نظمی در ورزشگاه به اینجا ختم نشد و حتی مهمانانی که دعوت شده بودند هم جایی برای نشستن نداشتند. یحیی گل محمدی و اصغر مدیر روستا از جمله مهمانانی بودند که در ورزشگاه حاضر شدند اما بازی را سرپا تماشا می کردند تا اینکه مسئولان پس از مدتی شرایط را برای آنها فراهم کردند. همچنین حسین عسگری رئیس کمیته داوران بازی را از پشت بام ورزشگاه تماشا می کرد جایی که دوربین ها و افراد متفرق زیادی حضور داشتند.

*مهدی تاج رئیس سازمان لیگ هم در ورزشگاه حضور داشت و از نزدیک بازی را تماشا کرد.

*اسکوربورد دستی در ورزشگاه نصب شده بود که زمان و نتیجه بازی را نشان می داد.

*حدود ۵۰۰ هوادار فجر سپاسی نیز در ورزشگاه بازی را از نزدیک تماشا می کردند.

*پس از اینکه سعید حلافی گل پیکان را به ثمر رساند برخی از هواداران پرچم پرسپولیس را به نمایش در آوردند.

پیکان موفق شد با نتیجه یک بر صفر فجرسپاسی شیراز با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به لیگ برتر ایران صعود کرد.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار