|
|
کدخبر: ۱۶۸۸۷۰

۲ برد، یک تساوی و یک شکست حاصل کار شاگردان کی روش

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی آفریقای جنوبی مقابل حریف لیگ برتری اش از کشور میزبان به برتری رسید.

به گزارشخبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی تدارکاتی خود در اردوی آماده سازی آفریقای جنوبی عصر امروز از ساعت ۱۵ به وقت محلی به مصاف تیم رده چهارم لیگ برتر این کشور یعنی بلک ایسز رفت که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان کی روش به پایان رسید.

احمد آل نعمه در دقیقه ۵۵ و کریم انصاری فرد در دقیقه ۷۴ برای ایران در این دیدار گلزنی کردند. شاگران کی روش در این بازی قرمز پوش بودند و تیم رقیب سفیدپوش بود.

در این دیدار محمدرضا خلعتبری نمایش خوبی را از خود ارائه کرد و بارها زمینه ساز حملات ایران شد. تیم ملی ایران در نیمه اول این دیدار با سیستمی تدافعی به میدان رفت اما در نیمه دوم و با تغییر ترکیب، شاگردان کی روش رو به بازی هجومی آورده و به این ترتیب دو بار مقابل حریف لیگ برتری کشور میزبان نیز موفق به گلزنی شدند.

تیم ملی ایران با برگزاری این دیدار به کار خود در اردوی آفریقای جنوبی پایان خواهد داد و بازیکنان حاضر در این اردو در دو گروه پروازی عصر فردا، ژوهانسبورگ را به مقصد تهران ترک می کنند.

۳ ملی پوش باشگاه سپاهان به همراه ۴ ملی پوش استقلال به همراه مجید صالح دستیار جدید کی روش از طریق خط هوایی ترکیه، عازم استانبول می شوند و سپس به تهران می آیند. همچنین سایر ملی پوشان فوتبال کشورمان به همراه کادر فنی و نمایندگان فدراسیون فوتبال، ساعت دو بعد از ظهر به وقت محلی با خطوط هوایی امارات، ژوهانسبورگ را به مقصد تهران ترک خواهند کرد، البته گفته می شود کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در ژوهانسبورگ می ماند تا پس از تعطیلات این کشور، هفته آینده به تهران بازگردد.

تیم ملی ایران در ۴ دیدار تدارکاتی خود در اردوی آفریقای جنوبی مقابل تیم های باشگاهی لیگ برتر این کشور با ۲ پیروزی، یک تساوی و یک شکست به کار خود پایان داد.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار