|
|
کدخبر: ۱۶۸۸۷۲

رده بندی لیگ برتر بسکتبال

خبرگزاری تسنیم: تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با درخشش بازیکنان خارجی خود، اولین بازی رده بندی لیگ برتر را به سود خود پایان داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، نخستین دیدار رده بندی لیگ برتر بسکتبال با پیروزی ۷۶ بر ۷۲ تیم دانشگاه آزاد مقابل ذوب آهن اصفهان به پایان رسید. دانشگاه آزاد این بازی خانگی را طوفانی آغاز کرد و کوارتر اول را با نتیجه ۲۸ بر ۱۱ به سود خود پایان داد. شاگردان فرزاد کوهیان در کوارتر دوم جبران کردند و ۱۳ بر ۲۱ میزبان خود را شکست دادند.

بازی خوب ذوبی ها در کوارتر سوم هم ادامه داشت و آنها موفق شدند ۳۲ بر ۱۳ از حریف دانشگاه آزاد پیش بیفتند. کوارتر چهارم اما دانشگاه آزاد باز هم با ارائه یک بازی خوب تیم برتر میدان بود و ۲۲ بر ۸ پیروز شد تا در مجموع ۷۶ بر ۷۲ برنده بازی نخست رده بندی باشد.

در این دیدار بازیکنان خارجی دانشگاه آزاد عملکرد بهتری نسبت به سایر نفرات داشتند. آنتونی گروندی ۴۰ دقیقه کامل برای تیمش بازی کرد و ۲۴ امتیاز، ۳ ریباند و ۵ پاس گل به نام خودش ثبت کرد. ابراهیم توماس هم ۲۲ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ پاس گل برای دانشگاه آزاد کسب کرد. در تیم ذوب آهن عباس محبت با ۲۰ امتیاز، ۷ ریباند و یک پاس گل، مؤثرترین بازیکن تیمش بود.

مسابقه رده بندی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۲ برد از ۳ بازی برگزار می‎شود. بازی دوم ذوب آهن و دانشگاه آزاد، دوشنبه ۱۵ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‎شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار